Ik ben bezig met een ondernemingsplan te scrrijven voor een dierenspeciaalzaak. Ik gebruik hier bij de Startproof detailhandel voorbeeld van de Rabobank. Ik ben nu bezig met het financiele gedeelte en ik loop nu een beetje vast op het onderdeel voorraden in de openingsbalans. Ik heb geen idee hoe ik dit zou kunnen voorspellen/ berekenen.
Ik heb de gemiddelde besteding en de verwachte afzet wel berekend, maar geen idee hoe ik dit nu moet gaan omzetten naar de voorraad die nodig is voor een dierenspeciaalzaak.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ri1987
ri1987
Ik ben bezig met een ondernemingsplan te scrrijven voor een dierenspeciaalzaak. Ik gebruik hier bij de Startproof detailhandel voorbeeld van de Rabobank. Ik ben nu bezig met het financiele gedeelte en ik loop nu een beetje vast op het onderdeel voorraden in de openingsbalans. Ik heb geen idee hoe ik dit zou kunnen voorspellen/ berekenen.
Ik heb de gemiddelde besteding en de verwachte afzet wel berekend, maar geen idee hoe ik dit nu moet gaan omzetten naar de voorraad die nodig is voor een dierenspeciaalzaak.
Weet iemand hoe je dit kan doen?
Alvast bedankt!
Rianne
Voorbeeldplan_Rabo_StartProof_Detailhandel.pdf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25823-hoe-bereken-ik-de-voorraad-op-mijn-openingsbalans/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag