• 0

Welke richting te kiezen

Beste lieden,

 

Nu weet ik dat dit een zeer misplaatst bericht is, mijn ontschuldigingen daarvoor. Momenteel beoefen ik het zogeheten ''gymnasium'', te Krimpen a/d Ijssel. Nu is het mij verplicht binnen aanzienlijke tijd een studierichting te kiezen. Ik prefereer ''Economie&Maatschappij''. Reeds heb ik een aantal vragen: Wat is het belang van natuurkunde in de economische wereld? Wat zijn de beste vervolgopleidingen/studies? Waar zit het grote geld?

 

Nogmaals verontschuldigingen voor dit incorrect geplaatste bericht. Gaarne wacht ik op uw antwoord.

 

Bedankt,

 

Steven Bitter

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste DD,

 

Welkom op HL. Wiskunde B en natuurkunde behouden als dat binnen je capaciteiten ligt. Praten ze tegenwoordig allemaal zo in Krimpen? Het is in ieder geval geen Donald Duck-taal...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Het grote geld zit bij de overheid denk ik... Maar dat zal je als medewerker niet krijgen ;) Ga gewoon doen wat je leuk vind/lijkt. Dat is belangrijker dan wat je er daarna mee kan, met alle profielen kan je diverse richtingen op en het één sluit het ander niet uit.

 

PS. ik voorzie een verwijdering van dit topic, aangezien dit een ondernemersforum is. Desalniettemin succes!

Link naar reactie
  • 0

Hmm, bedankt voor je respons. Ik heb ook wel de ondernemersgeest in me. Het financiele gebied is bij mij eigenlijk ''veels te ver gegaan''. Ik bedoel, welk kind van 15 kijkt dagelijks naar hoe de beurzen ervoor staan? Nu kom ik over als een één of ander turbowezen met overontwikkeld taalgebruik. Dit is slechts mijn taal tot volwassenen, bij deze. Allemaal alvast bedankt voor verdere reacties!

 

Groet,

 

Steven

 

Het grote geld zit bij de overheid denk ik... Maar dat zal je als medewerker niet krijgen ;) Ga gewoon doen wat je leuk vind/lijkt. Dat is belangrijker dan wat je er daarna mee kan, met alle profielen kan je diverse richtingen op en het één sluit het ander niet uit.

 

PS. ik voorzie een verwijdering van dit topic, aangezien dit een ondernemersforum is. Desalniettemin succes!

Link naar reactie
  • 0

Beste Donald Duck

 

Zoals je zelf al aangeeft is HigherLevel een ondernemersforum en geen studiekeuzeforum.

Topic gaat daarom ook op slot

 

De keuze van de vervolgopleiding is afhankelijk van je eigen interesses en capaciteiten en de vraag 'wat je later wil worden'.

Er is niet één beste vervolgopleiding.

 

Je moet gewoon doen wat je interesse heeft en jezelf niet de vraag gaan stellen waar het grote geld zit.

 

Succes met je studie

 

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 271 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.