Google Adwords voor Antwoordvoorbedrijven

Aanbevolen berichten

Vanmiddag heb ik geconstateerd dat Antwoordvoorbedrijven.nl ook Google Adwords campagnes voert. Best wel 'zielig' voor een overheid die ook kanalen als Postbus 51, Higherlevel en Hallo! voert. Wat vinden jullie hier van? Volgens mij zijn dit commerciële activiteiten.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Heb je wellicht een screenshot? Komt ze niet tegen op allerlei zoektermen maar zit in het buitenland dus wellicht is het daar door. Wat is er mis met AdWords plaatsen voor hun eigen dienstverlening? Of zit het anders in elkaar?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Het gaat mij hier voor een klant om het principe: hun vermelding drijft de prijs op, wat ik per definitie als concurrentie wil betitelen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Overheid maakt sinds jaar en dag reclame op diverse manieren.

Hoewel niet direct meetbaar werkt dat uiteindelijk prijsverhogend voor andere aanbieders vanwege beperktere ruimte op bepaalde tijdstippen

 

Als ondernemers zeggen dat adwords top is om je doelgroep te targetten en bereiken kan ik me voorstellen dat ze het inzetten.

 

Er zijn wel meer domeinen waar de overheidsbemoeienis prijsverhogend werkt.

 

Frans

Link naar reactie

even snel bekeken, maar voor minder geld is imho een beter resultaat te boeken met Adwords

 

met juiste zoekwoorden, teksten en landingspages kun je nog steeds voor relatief weinig geld aardig scoren en op het (snelle) oog kan hun campagne nog wel wat beter en biedt dat dus mogelijkheden voor anderen :)

 

GJ

Link naar reactie

 

De overheid bouwt kantoren. Daar zijn bakstenen voor nodig, en dat drijft de prijs op. De overheid neemt ambtenaren in dienst. Dat drijft de prijs van personeel op voor het bedrijfsleven. Die ambtenaren besteden hun held in de winkel. Dat drijft de prijs op voor ons consumenten. Daarom zijn schuimblokken zo duur.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 193 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.