Tips gezocht voor nieuw op te zetten hip ecologisch babykledingmerk
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Maaike S
Maaike S
Beste allemaal,
Eerder vandaag heb ik al een topic geplaatst voor cijfers voor mijn nieuw op te zetten babymerk.
Ik wil er zo openbaar eigenlijk niet teveel over kwijt alleen dat ik een erg leuk idee heb wat ik nu aan het uitwerken ben.
Hiervoor zoek ik eigenlijk zoveel mogelijk info en tips over diverse onderwerpen zoals:
productie
import
markt
financieel
transport
verkoop
Ik ben benieuwd of er misschien mensen zijn op dit forum die meer bekend zijn met deze markt.
Ik heb inmiddels al contact met een bedrijf in China die de stoffen kan produceren die ik wil, ook kunnen zij de producten produceren. Dan moet ik dus wel zelf een vinger aan de pols houden in China en de import regelen. Ook heb ik contact met een Nederlands bedrijf dat het totaalplaatje voor mij kan regelen, wat is wijsheid?
Met mijn merk wil ik me richten op ouders die graag een verantwoord product willen kopen, vriendelijk voor milieu, mens en eindgebruiker, baby's dus. Maar die tegelijkertijd niet willen inleveren op het uiterlijk van het product, de meeste ecologische merken zijn toch saai.
Dit product wil ik in warenhuizen en babyspeciaalzaken gaan laten verkopen. Ik zal mij richten op het hogere segment.
Dus heb je goede ideeen, tips en tools voor me dan hoor ik dat graag!
Vriendelijke groet,
Maaike Stade
Druk bezig mijn eigen bedrijfje op te zetten...
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag