• 0

Het vinden van een groothandel

Hallo beste forum leden,

 

Wij zijn onlangs een bedrijf gestart dat parfum van de a-merken wil gaan verkopen via een webshop. We hadden een op het eerste gezicht perfecte groothandel gevonden, ze hadden een enorm assortiment aan geuren en dat tegen vrij scherpe prijzen. We waren wel zo verstandig om eerst een paar (kleinere) test bestelling bij ze te doen, toen bleek als snel dat hij nog al laks was, zo kwamen bestellingen letterlijk weken te laat aan en 'vergat' hij regelmatig de bestelling op de post te doen.

 

Wij waren dit al snel zat en zijn toen gaan proberen een nieuwe groothandel te gaan vinden. We hebben inmiddels wel al een geschikte weer gevonden alleen is het assortiment vrij klein, vooral t.o.v. die vorige groothandel waar ik het net over had.

 

Dus waar het nu eigenlijk op neer komt is dat we er nog een groothandel bij zoeken. Nu hebben we ondervonden dat het echt enorm moeilijk is een geschikte groothandel te vinden. Toch zijn er genoeg parfum webshops met enorme assortimenten, dus er moeten toch wel degelijk een aantal geschikte groothandels te vinden zijn.

 

Nu mijn vragen: Is er niet iets van een register waar ik allemaal groothandels uit een branche kan vinden? Zo niet, is er iemand anders op het forum die ons kan helpen met het vinden van een groothandel (zoektips bijv.) want we lopen een beetje vast op dit moment.

 

Alvast heel erg bedankt,

 

Jordy de Jong

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik ben toevallig in contact gekomen met iemand die in die business zit...

 

Maar dan gaat het ook om enkele andere merken.... Dat van die A merken moet ik nog checken....Maar als jij ook andere dan A merken wil , dan kan ik jou in contact brengen...

www.twitter.com/readerstreet

Link naar reactie
  • 0

Dat kan je toch navragen bij de importeur? Anders zijn er vast vakbeurzen om te bezoeken, eventueel in het buitenland.

 

Afhankelijk zijn van één groothandel is sowieso nooit verstandig. Een leverancier kan maar zo niet meer willen leveren.

Groothandels die laat leveren zijn geen uitzondering, zeker met kleine bestellingen. Als je zelf voorraadhoudende bent (vrij gebruikelijk denk ik met parfum) is dat ook niet zo een probleem lijkt me.

Link naar reactie
  • 0

sorry dat ik offtopic reageer maar ik ben op zoek naar een groothandel in bakingredienten.

Ik denk dan aan marsepein, fondant, choco melts, cake mix, botercreme etc etc.

Heeft iemand enig idee wat voor groothandel ik moet hebben en wellicht een naam.

Bij voorbaat dank.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.