• 0

Meer bezoekers trekken

Beste ondernemers,

 

Ik heb een site gemaakt: www.krachttraining.net

 

Nu hebben we er allerlei artikelen op geplaatst en proberen we steeds nieuwe actuele artikelen/interviews/blogs enzovoorts te plaatsen.

 

Ik vroeg mij af wat jullie van deze site vinden en hoe het beter kan. Ik wil graag meer verdienen aan de advertenties.

we hebben nu iemand die adverteert op onze site voor een (klein) bedrag per maand en een klein beetje adsense (verwaarloosbaar). Ook hebben we voor bezoekers een mogelijkheid om een persoonlijk schema aan te vragen. Dit werkt niet. er worden wel schema's aangevraagd maar men gaat niet tot betaling over (en dus wij ook niet tot het maken van een schema). We denken over alternatieven.

 

We hebben tussen de 75 en 120 bezoekers per dag met een piek van 1500 door een verwijzing van het twitter account van Laurens ten Dam. Per maand zo'n 2600 unieke bezoekers, ze bekijken gemiddeld 7,23 pagina en zijn gemiddeld 2,36 minuut op de site.

 

Ik wil graag weten hoe het beter kan en waar ik deze site kan promoten om meer bezoekers te trekken. het gaat natuurlijk om inkomsten.

 

Bovendien als ik bij Google zoek op : krachttraining, vorige week stonden we nog op de derde plek en nu weer op de 6e. Hebben jullie enig idee hoe dit komt? Maakt nogal uit voor bezoekersaantallen.

 

Groeten,

 

Nico

 

ps. als iemand mij kan vertellen wat de waarde van de website is, en hoeveel bezoekers deze site in potentie kan trekken, en dus wat de waarde kan worden, laat het weten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

Ik vind de website best goed een goede indeling en redelijk duidelijke ik vind de achtergrond wel vervelend misschien dat je die beter een vaste kleur kan geven?

 

Om meer bezoekers te trekken kun je bijvoorbeeld linkpartners zoeken en backlinks maken. Verder kun je aan promotie doen denk aan op grote websites adverteren , AdWords, flyeren...etc.

 

Wat nog een optie is om te adverteren bij Affiliatie programma's als mensen een schema aanvragen dat de webmaster een vergoeding krijgt en dat jij ze keurt of er wel betaald is bij die aanvraag en is dat niet dan keur je de lead af. ( zo heb je wel meer kans op betaalde schema's )

 

Met adwords en die affiliatie programma's kun je ook meer bezoekers trekken omdat de publisers het materiaal op hun websites plaatsen met de zelfde categorie als jou website en dus bezoekers op de advertentie klikken en naar jouw website gaan en daar ook informatie lezen of een schema aanvragen. ( Zo krijg je meer bezoekers )

 

Omdat je lager in Google staat kan komen omdat een andere site misschien actiever en actuelere is dan de jouwe zorg er voor dat je website dus actueel is en elke dag geüpdatet wordt, en maken van backlinks kan ook zeker helpen!

 

Hopelijk heb je wat aan deze informatie,

 

Succes ,

 

Nick van Beers

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Nico,

 

Lastig om je vraag te beantwoorden zonder beschuldigd te worden van zelf-promo ;)

 

Zo te zien zit er veel tijd (en geld?) in je website. En eerlijk is eerlijk, het ziet er goed uit, en je cijfers zijn ook niet slecht. Een kleine 100 bezoekers per dag is veel meer dan wat de meeste websites trekken.

 

Of het beter kan, kan ik je zonder uitgebreid onderzoek niet zeggen, maar ik vermoed van wel. Je zegt dat je op nummer 3 stond voor "krachttraining", en nu op nummer 6. Maar is dit de enige zoekterm waar je goed voor scoort? Je moet op zoek naar een hele set van zoektermen, waarbij je rond iedere zoekterm een informatieve pagina schrijft. Uiteindelijk dien je te bieden wat bezoekers (en dus ook zoekmachines) zoeken: nuttige informatie.

 

Informatie is dus waar het om draait. Daarnaast valt er nog een hoop te zeggen over (SEO) technieken, maar dat kan je vermijden door voor een hosting dienst te kiezen die dat volledig uit handen neemt: SBI.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

 

Link naar reactie
  • 0

En als blijkt dat men niet wil betalen voor de schema's waarom maak je dat dan niet gewoon gratis? Dat zorgt er voor dat je bezoekers terug komen. Helemaal als ze het schema online kunnen bijhouden. Dat levert dus meer bezoekers op, wat goed is voor je sponsors/adverteerders.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

De dingen die ik zou doen zijn een goede research naar zoektermen die met kracht training te maken hebben, bekijk je logs van je website eens, vaak kom je daar hele mooie zoektermen tegen die je in de tools zoals de Adword tool niet tegen komt.

 

Daar moet je dan content voor creëren. ook moet je vaak je site updaten, net als jij gebruik ik Wordpress voor mijn projecten en wat ik doe als ik een content site wil bouwen is als ik de keyword research heb gedaan voor elke keyword een artikel van ±500 worden laten schrijven, zeg 10/15 artikelen en die plaats ik dan in de database met een timestamp zodat WP de artikels om de 2/3 dagen automatisch post.

 

Wat ik ook zou doen is een email collection box om emails te verzamelen zodat je bijvoorbeeld een nieuwsbrief kan uitgeven, zodat je die bezoekers niet meteen kwijt ben als ze op het rode kruisje rechtsboven klikken, je zou bv een trainingsschema weg kunnen geven als ze zich inschrijven.

 

Als je een beetje goede nieuwsbrief schrijft om de twee weken of zo dan kan je daar een leuk extra inkomen aan hebben, maar dan moet het wel goede content zijn en niet alleen maar ads, je zou kunnen denken aan product reviews of misschien interviews met (lokale) sporters, sportschool houders enzovoorts, maar wel content waar mensen aan wat hebben want anders schrijven ze zichzelf zo uit.

 

Hier kun je een gratis plugin downloaden on een list te bouwen, ik kan je adviseren om de betaalde versie te gebruiken (ik ben ook een gebruiken en geenszins verbonden met de creator van de plugin) dat doe ik ook op sommige van mijn sites.

 

Verder zou ik wat aan dat oranje logo doen, de witte tekst is moeilijk te lezen, maar dat is een klein dingetje.

 

Groetjes

 

Dave

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 287 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.