• 0

belastingaangifte: Ambtenaar + eigen bedrijf zonder omzet

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Welk biljet heb je toegezonden gekregen van de belastingdienst? Voor particulieren via de post? Of op het ondernemersgedeelte van de belastingdienst voor ondernemers?

 

Ik heb geen biljet toegestuurd gekregen. Alleen een brief dat ik inkomstenbelasting moet doen. Maar er staat nu bij of deze aan mij als particulier of ondernemer is gericht.

 

Op de stie staat wel op het ondernemersgedeelte een aangifte 2009 voor mij klaar.

Link naar reactie
  • 0

Lukic,

 

Op wat voor termijn wil je zelfstandig aan de slag gaan, wat wil je gaan doen en heb je al wat gedaan in de zin van onderzoek naar je doelgroep e.d.?

 

Graag ff iets meer inhoudelijke info, anders is een antwoord moeilijk te geven.

 

groet,

 

John

 

Ik zit er nu aan te denken om het bedrijf helemaal te stoppen. Ik had het idee om concepten voor stedelijke ontwikkeling te produceren (plannen, ontwerpen, business cases, etc.). Maar de markt is nu zo slecht, dat heeft geen zin. Ik heb ook nooit een opdracht gedaan.

Link naar reactie
  • 0

Geen omzet, maar waarschijnlijk wel -aftrekbare- kosten lijkt mij :) inktpatronen, computer, promotie etc?

 

Zelf ben ik ook in loondienst (toevallig ambtenaar) en heb ik een eigen zaak (eenmanszaak). Mijn belastingaangifte bestaat uit loonbelasting etc voor loondienst en de aangifte voor de eenmanszaak samen. Aangezien ik nu nog verlies maak omdat alle omzet (en meer) in mijn eenmanszaak steek is belastingaangifte erg prettig. Veel centjes terug ;D

 

Op de site van de belastingdienst staat een speciale versie van het aangifteprogramma. Ik laat het trouwens doen door een bevriende accountant onder het motto "alles waar ik geen expert in ben zo veel mogelijk uitbesteden" om fouten te voorkomen ::)

 

 

Online klankbord nodig voor uw bedrijf?. Dat kan via OK-onderzoek. Probeer deze dienst gratis uit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.