(Prefab) Bouwen

Aanbevolen berichten

Ik ben er niet zo van gecharmeerd, zeker van die damwand profielen tegen de zijkant en klaar? Dit noem ik niet prefab, dit noem ik plannen. En profielen zagen.

 

 

Ze bouwen (ook in nederland) all volledig betonnen prefabmuren voor huizen. mensen kiezen welk huis ze willen, hebben de keuze van een aantal raam en deur locaties en grote van ramen en de muren worden met de leidingen en ruimte voor bedrading en al geleverd. Het meeste werk zit hem in die huizen in de fundering.

Link naar reactie

Ik ken enkele prijzen van van bouwbedrijven van Nederland.

Met mijn aanbieding aan hun zouden ze, voldoende kunnen verdienen en de prijs iets aanttrekkelijker, naar behoefte,

kunnen maken voor hun klanten.

 

Als ik het goed heb is profielen zagen etc etc... altijd onderdeel van een bouwproces geweest.

 

Het gaat 'r niet om betonnen prefabmuren... anymous.

 

25E051b_2.thumb.jpg.b2f5e346b56ed7868bc7cb4148d9cbda.jpg

www.twitter.com/readerstreet

Link naar reactie

Ik ken enkele prijzen van van bouwbedrijven van Nederland.

Met mijn aanbieding aan hun zouden ze, voldoende kunnen verdienen en de prijs iets aanttrekkelijker, naar behoefte,

kunnen maken voor hun klanten.

 

Als ik het goed heb is profielen zagen etc etc... altijd onderdeel van een bouwproces geweest.

 

Het gaat 'r niet om betonnen prefabmuren... anymous.

 

 

 

Volgens mij is het hele eieren eten van prefab dat je die profielen niet meer één voor één op locatie hoeft op te zetten. En dus risico's kunt beperken en dus op die manier tijdwinst en andere kostenbesparingen kunt behalen.

 

 

Zoals ik dat van jou nu interpreteer bouwden ze zo 20 jaar geleden ook al. (veel verder terug durf ik niet te gaan vanwege mijn leeftijd)

 

 

- toevoeging-

 

je kent enkele bouwprijzen van nederland?

 

Je weet dat dat nauwelijks valt te vergelijken toch? er zitten zoveel variabelen in.

 

 

enkele:

 

- bouwtijd

- ontwerp

- materiaalen

- grond

- uitloop

 

maar no offense, maar zoals ik jouw concept zie wordt er al jaren gebouwd en zie ik (nog?) geen tijdswinst....

 

Dus wat is het verschil? je gebruikt Hongaren?

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 94 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.