• 0

Ambtelijke heroverwegingswerkgroep EZ: trek de stekker uit Higherlevel.nl

Krijg nou wat: in het rapport dat vandaag is gepresenteerd door de heroverwegingswerkgroep die van het kabinet de opdracht heeft gekregen om bezuinigingsmogelijkheden op het Ministerie van Economische Zaken te onderzoeken, ben ik het volgende tegengekomen (link werkt helaas niet, dus ik heb het even gekopieerd):

 

“Volgens de werkgroep kan o.a. de stekker uit het ondernemersforum Higherlevel.nl worden getrokken. Het forum voegt namelijk weinig tot niets toe aan de informatie die elders op internet te vinden is, zoals op de site van de Belastingdienst, die van de Kamer van Koophandel en die van de verschillende ministeries. Bovendien komt het stopzetten van het ondernemersforum de economische groei van Nederland ten goede. Want in plaats van halve dagen door te brengen op het ondernemersforum en aldaar (de vaak zeer domme) vragen van nepondernemers te beantwoorden , zullen kleine ondernemers weer al hun aandacht gaan besteden aan hun bedrijf. Zo snel mogelijk kappen dus met dat forum.”

 

Nou ja zeg! ??? OK, ze hebben natuurlijk wel een punt, maar er helemaal mee stoppen? Dat gaat toch veel te ver? :'(

 

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ben ik nu de enige die denkt dat het nog 21 maart is :-[

 

De vogeltjes zijn demissionair aan het fluiten.

De zon maakt een regenboog omdat het regent

De kuikentjes hoeven hun best niet te doen om te groeien, omdat iedereen de eieren aan het schilderen is......

 

21 maart it is... !!!!

And me in SHCOCK !

 

Struisvogeleieren... Ga die maar eens uit laten broeden of verven ;D

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ben ik nu de enige die denkt dat het nog 21 maart is :-[

 

Tja, ....wat denk je zelf ? ;D

 

De vogeltjes zijn demissionair aan het fluiten.

De zon maakt een regenboog omdat het regent

De kuikentjes hoeven hun best niet te doen om te groeien, omdat iedereen de eieren aan het schilderen is......

 

De vogeltjes fluiten ? NU ? Op dit tijd stip ? En waar is die zon dan ?? ;D

 

Enne, nee hoor die eitjes schilderen we pas zaterdag avond, anders zijn ze niet meer te (vr) eten...

 

21 maart it is... !!!!

And me in SHCOCK !

 

Struisvogeleieren... Ga die maar eens uit laten broeden of verven ;D

 

http://www.sonvanger.com/struisvogeleieren.html

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tsja... Ik woon op de Haven van Scheveningen.

 

Er zijn al 3 (sport)vissersboten uit (misschien met ondernemers die overdags geen tijd hebben). Die boten varen uit met luide toeter en schreeuwende laaiwaaimakende kokmeeuwen vliegen daar achteraan.

 

En........ hier ?

 

77 Gasten, 4 Leden

 

Sommigen fluiten namelijk wél heel vroeg (of laat) - het is maar net hoe je dat bekijkt . En ik doe "Vrolijk" mee ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 253 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.