• 0

Inkomende facturen koppelen aan orders via Exact Globe

Er zijn hier vast wel mensen die met Exact Globe werken. Ik wil graag al mijn inkomende facturen (pdfs vaak) koppelen aan orders. Hoe doen jullie dit?

 

Hebben jullie die orders al aangemaakt voordat je de factuur krijgt? Maak je hem aan op het moment dat je hem krijgt?

Gebruiken jullie ook het "uw referentie" veld? Hier zou volgens mij het factuurnummer in moeten worden gevuld. Maar in de order kan je deze volgens mij niet kwijt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Chielsen,

 

Doe je dat niet gewoon met documenten Pad -> Financieel / invoer / documenten

 

Kies dan het document dat je wilt selecteren, toevoegen en je kan dit document aan een relatie en soort (inkoop, verkoop, order etc koppelen).

 

Volgens mij kan je het document dan weer afletteren op een order (die je al gemaakt hebt), ik neem namelijk aan dat je eerste een order aanmaakt, en daarna (nadat de levering plaats heeft gevonden) de factuur op de mat valt.

 

succes

groet

erik

 

 

Link naar reactie
  • 0

Chielsen,

 

de uwreferentie regel kan je idd voor factuurnr gebruiken, maar tussen order aanmaken en bestellen zit toch op z'n minst een pauze? Ik neem aan dat je een order aanmaakt, vervolgens de order plaatst en meteen het factuur krijgt. Zo wordt het moeilijk een factuurnummer toe te kennen.

 

Maar als je toch wilt kijken, heb je al bij de tab kolommen aanpassen gekeken of uw ref als niet aangevinkt staat?

 

groet

erik

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 272 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.