• 0

vergelijking admarkt / adwords

Beste leden,

 

Ben zelf al een beetje aan het zoeken geweest naar alle voor en nadelen van adwords en admarkt.

Ben benieuwd naar mensen met een webshop die beide hebben geprobeerd en wat naar hun idee het beste systeem is en het meest rendabele om toe te passen.

 

Ben benieuwd naar de reacties hier over

 

Gr Erwin

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste,

 

ADMarkt is iets waar je veel kopers mee kunt bereiken omdat het tevens van Marktplaats dat is dus zeer fijn als je een product wilt aanbieden, je bereikt in een keer je juiste doelgroep.

 

AdWords is een systeem die je gebruikt om te adverteren in Google en op andere websites, dus mensen die opzoek zijn naar informatie krijgen ook je advertenties te zien en die hebben dus geen interesse in het kopen van een product.

 

En AdWords is een stuk duurder..

 

Ik zou zelf ADMarkt proberen...

 

Succes!

 

 

---

 

Sorry Frans we waren te gelijk denk ik ....

Link naar reactie
  • 0

Hallo Frans en Nick,

 

Bedankt voor jullie antwoorden.

Ik snap dat er op dit forum over dit forum al het een en ander over geschreven is en ik heb al het een en ander doorgelezen.

Omdat er ( althans vind ik ) veel tegenstrijdigheden in de verhalen zitten, er zijn mensen die dwepen met admarkt terwijl anderen juist adwords zeer aanprijzen.

 

Misschien heb ik mijn vraag ook wel niet geheel goed geformuleerd,

 

Waar ik nieuwschierig naar ben.

In welke Branche zitten jullie, en waar halen jullie de meeste klanten vandaan.

 

Als ik zo naar het antwoord van Nick kijk verwacht ik dat Admarkt voor mij het meest geschikt is maar ben benieuwd naar reacties van andere mensen over dit onderwerp.

 

Vriendelijke groet

Erwin

 

Link naar reactie
  • 0

Het nadeel van admarkt is de beroerde interface.

Wanneer je 1 of 2 ads wilt plaatsen gaat het wel, maar ik het er een stuk of 30 en dan is het een hel.

Je kun niet handig aanpassen, het is langzaam..

 

Ook mis je instrumenten om te meten hoe je ads presteren, hier is adwords echt goed in.

Wat de prijs betreft, Admarkt was eerst goedkoop, maar is voor mij nu duurder dan Adwords.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 93 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.