• 0

nieuwe fruitdrank

Hallo,

 

Misschien kan iemand mij helpen. Ik probeer een nieuwe fruitsap op de markt te brengen. (Twee verschillende fruiten samen)

Ik heb al een paar frisdrankfabrieken geschreven maar kreeg steeds te horen dat ze alleen voor de grote jongens produceren of anders moet ik meer dan 150 duizend flessen laten produceren.

 

Andere sapfabriek zeiden dat ze niet voldoende budget hebben om een nieuwe frisdrank op de markt te brengen.

Ik ben al naar de KVK gegaan , hun gaven me een site met verschillende fabrieken.

 

KAn iemand mij misschien een tip en adviezen geven hoe ik dit aan kan pakken

 

Bijvoorbaat dank

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Goedenavond siba,

 

welkom op Higherlevel. Als je er met afvullers niet uitkomt, zou je eens naar verse verkoop via de verschillende formules kunnen kijken. Spreek af dat jouw samenstelling in jouw beker wordt geperst en verkocht.

 

Heb je ook al in Duitsland, België en Engeland gekeken of in de biologische hoek voor kleinere producenten? Hoe ver is je product uitontwikkeld?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Heb je het al eens bij de Riedel in Ede geprobeerd? Zijn ondanks de omvang redelijk toegankelijk(weet ik toevallig uit eigen ervaringen), je zou er eens langs kunnen gaan om je drankje te pitchen. Denk dat bellen en/of langsgaan beter werkt dan schrijven/mailen.

 

Maar dan komt de vraag weer, waarom zouden ze jou gebruiken om het in de markt te zetten? Als het echt goed is pakken ze het vanzelf over en zetten jou buitenspel. Wat is jou toegevoegde waarde voor een fabrikant, buiten het idee om?

Link naar reactie
  • 0

Dit is niet te beschrijven, dit moet je beleven als je het proeft

 

Waarom schrijf je ze dan aan? Als de kracht van het product in het proeven zit. Ga er langs en zorg dat je de mensen krijgt te spreken die er wat over te zeggen hebben en laat ze het proeven. Als je het op een forum niet kan beschrijven zal het in een brief ook niet helemaal tot zijn recht komen toch?

Link naar reactie
  • 0

DE SMAAK KAN IK EN HEB IK OOK IN BRIEVEN BESCHRIJF.

 

ENIGE WAT IK ZEG IS DAT HET EEN BIJZONDERE SMAAK HEEFT

 

Hoho, je hoeft niet boos te worden als ik met je probeer mee te denken hoor ::) Ik weet niet waar jij last van hebt, maar i am out! :-\ Ik snap namelijk niet helemaal vanwaar deze reactie opeens komt.

Link naar reactie
  • 0

Beste Siba,

 

Allereerst welkom op Higher Level.

 

Let er even op dat je niet je posts in ALLEMAAL HOOFDLETTERS schrijft, dat komt nogal schreeuwerig over en dat vinden we niet zo aardig hier.

 

Ik heb wel zin in een nieuw fruitdrankje, misschien een proeverij of zo organiseren, en een fanclub enthousiast krijgen die daarover bijv op internet gaan schrijven? Zo'n proeverij filmen en op Youtube zetten? Voor je het weet komt daar publiciteit over en kan er wel eens een fabrikant met jou contact opnemen.

 

Succes!

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 251 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.