• 0

Wat vinden jullie van mijn nieuwe webwinkel?

Omschrijving van je concept:

Mijn nieuwe webwinkel http://alturl.com/n3vx (sinds ongeveer 1.5 maand) is een online webwinkel voor (linnen) posters. Ik ben hiermee begonnen nadat ik een jaar een standaard pakket had via mijnwebwinkel.nl en er toch wel grotere kansen in zie.

Dit is een nieuwe webwinkel gemaakt met Joomla+Virtuemart. Het design/layout is standaard en van een free template.

Ik bied hier posters aan die vrijwel niet verkrijgbaar zijn in een webwinkel en alleen bij groothandels en dus vanaf nu ook los besteld kunnen worden.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tot nu toe heb ik de webwinkel opgevuld met ongeveer 200-250 posters. Het is de eerste site, dus moet nog veel leren, ben geen pro.

Ik heb enkele design aanpassingen gedaan in de template om het wat mooier te maken en aanpassingen zoals een nieuwe pagina header erin gezet.

Verder heb ik veel gewerkt aan SEO, ik scoor nu al in de top 3 met 2 zeer belangrijke woorden. Veel gedaan aan linkbuilding, on-site optimalisatie en veel andere zaken. Daarnaast aangemeld bij een affiliate proggama om zo proberen meer verkopen te scoren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil hier een webwinkel opzetten van posters, de webwinkel wil ik rustig uitbreiden en na enige tijd een groot assortiment bieden van meer dan 1000+ posters.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Mijn producten (posters) zijn anders dan andere online poster winkels. Ik bied (linnen) posters aan wat vrijwel niemand bied in een online webwinkel. Ik bied een heel nieuw assortiment aan posters geen webwinkel heeft, de bedrijven die dit bieden zijn groothandels en verkopen alleen grote partijen en leveren ook bijna niet aan webwinkels. Daarnaast zijn de prijzen relatief goedkoop vergeleke de groothandel ze normaal verkoopt.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

- Lay Out (Is het veel verstandiger om een ''echte nieuwe lay out'' te laten maken?) Idieen voor een beter design?

- Hoe overzichtelijk vinden jullie mijn site? Wat kan ik verbeteren qua structuur? Is de product presentatie goed?

- Hoe zou jij zo webwinkel promoten? (Adwords, offline promotie, meer aanmelden bij affiliate proggam's etc?)

- Ziet de website er betrouwbaar uit? Zou jij gaan bestellen als jij geinteresseerd was in posters?

- Verder graag nog tips hoe ik mijn website kan verbeteren, en wat jij anders zou doen.

 

Iedereen alvast bedankt.

 

 

Posters kopen bij Posters-kopen.nl, Aanbod van ruim 5.000 verschillende posters en schilderijen voor uw kantoor, bedrijf of huis.
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Leuke webwinkel!

 

Paar puntjes:

 

- Heb je geen link van het keurmerk dat je voert? Zodat als je er op klikt je naar jou persoonlijke omgeving gaat van dat keurmerk?

- Ik zie zo snel niet je algemene voorwaarden op de website staan.. is dit niet verplicht om openbaar te stellen?

- Wat bedoel je bij het puntje "snelle levering" met schilderijen alleen 4-5 dagen? is niet echt duidelijk..

- Zie daaronder nog wat spelfoutjes staan maar daar waren ze al mee bezig zag ik !

 

Iig wel een leuke website en het zit allemaal wel goed in elkaar!

www.candybags.nl - Modeaccessoires gemaakt van gerecycled snoeppapier.

Link naar reactie
  • 0

Zoals al eerder opgemerkt:

 

- logo verlinken met home

- keurmerk aanklikbaar maken

- Algemene voorwaarden moeten makkelijk te vinden zijn en op te slaan cq uit te printen zijn

 

Verder:

 

- Contactgegevens ontbreken, waaronder een telefoonnummer of ander middel van directe communicatie naast email

- KvK gegevens ontbreken

- beveiligde verbinding bij het invullen van de persoonsgegevens ontbreekt

- ontbreekt een optie om (een deel) achteraf te betalen.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Let wel op dat dit een topic is van ruim anderhalf jaar oud. Hij wordt denk ik zeer goed gevonden in Google door webwinkeliers die hun webwinkel willen laten testen.

 

EDIT en terwijl ik dit bericht plaats.. ;)

 

Tja... dat krijg je als je alleen pagina 2 leest en snel het openingsbericht scant en niet naar de datums kijkt... *handtegenvoorhoofd* :-[

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • -1

Hoi. ik vind de lay out van jou website simpel maar. vergis het niet hoe simpeler de website hoe meer bezoek je krijgt. want uiteindelijk als je een website maakt waar van alles aan zit. dan kunnen mensen mogelijk jou website niet eens kunnen openen. maar qua promoties zal ik een Facebook Pagina aanmaken. je website aanmelden bij Norton Websecurity. als jou website door hun goed wordt gekeurd. dan zien hun klanten ook dat jou website ok is. Google analystics werkt ook prima.!

Link naar reactie
  • 0

Let wel op dat dit een topic is van ruim anderhalf jaar oud. Hij wordt denk ik zeer goed gevonden in Google door webwinkeliers die hun webwinkel willen laten testen.

 

EDIT en terwijl ik dit bericht plaats.. ;)

 

Tja... dat krijg je als je alleen pagina 2 leest en snel het openingsbericht scant en niet naar de datums kijkt... *handtegenvoorhoofd* :-[

 

 

Ow, ik had het ook helemaal niet door, haha. Nouja...beter laat dan nooit :-)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 202 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.