Ik heb het forum doorzocht op mijn volgende vraag, maar niets hierover kunnen vinden.
Bedrijf X levert goederen aan bedrijf Z. Bedrijf X factureert naar bedrijf Z (beide adressen in Nederland) maar bedrijf Z laat de goederen leveren naar zijn vestiging in Duitsland.
Het is mij niet duidelijk of bedrijf X een factuur stuurt met 19% btw of omdat de goederen de grens overgaan het btw 0% tarief gehanteerd dient te worden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bulli
bulli
Ik heb het forum doorzocht op mijn volgende vraag, maar niets hierover kunnen vinden.
Bedrijf X levert goederen aan bedrijf Z. Bedrijf X factureert naar bedrijf Z (beide adressen in Nederland) maar bedrijf Z laat de goederen leveren naar zijn vestiging in Duitsland.
Het is mij niet duidelijk of bedrijf X een factuur stuurt met 19% btw of omdat de goederen de grens overgaan het btw 0% tarief gehanteerd dient te worden.
Heet iemand hier antwoord op?
Alvast heel erg bedankt.
Mvg,
Bulli
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26123-btw-binnen-europa/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag