Floris van Alkemade, Solid Ventures. Hoe kijkt een Nederlandse venture capitalist naar ondernemers? Wanneer investeren zij? Waarom wel of niet?

Aanbevolen berichten

Dhr. van Alkemade geeft aan in dit interview dat voor de juiste start-ups kapitaal beschikbaar stelt. Wat is voor hem een Start-up. Voor de zijn Amerikaanse collega's houdt dat in een team (min. founder en co-founder) met een product demo/pilot en een al opgestart bedrijf. Ik hoor hem zeggen ergens -.. een sterke team zonder dat je iets nog hebt.. -. Ik heb nu een in Amerika wonende Tech-hacker gevonden die oorspronkelijk uit de Ukraïne maar werkt jaren voor een Amerikaanse bedrijf ontwerpt en codeert. Hij is ook de afdelingmanager voor meerdere hackers. Nu heb ik met hem een afspraak om heb in de zomer in NY te ontmoeten en mijn idee te ontwikkelen. Betekent dit dat SV start-ups ondersteunt zoals YCombitanor of meer op niveau van Sherpalo (Shriram). Trouwens met de nieuwe tool van Ben Horowitz, "Hunch" kon ik Solid Venture (EU VC's) aardig traceren voordat ik dit interview zag.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 105 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.