• 0

Problemen met betaling van Dell

Begin vorige maand heb ik een bestelling bij Dell geplaatst. Deze heb ik later alsnog besloten te annuleren en dat bleek geen probleem te zijn.

 

Ik heb alleen inmiddels al tientallen e-mails en telefoontjes moeten sturen/plegen, om mijn geld terug te kunnen ontvangen. Vorige week werd ik door de 3e afdeling waar ik inmiddels contact mee had gebeld dat mijn verzoek doorgespeeld moest worden naar een 4e afdeling. Deze zijn telefonisch en per e-mail niet bereikbaar en het duurt 2 maanden voordat ik mijn geld terug heb.

 

Ik wacht inmiddels al 5 weken en het gaat om een redelijk hoog bedrag. Kan ik iets doen om mijn geld sneller terug te krijgen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geduld hebben.

 

 

Maar zonder gein.

Als het zakelijk is, heb je als het goed is een 'persoonlijke' account manager die dit voor je zou moeten regelen. Die is de persoon die je moet spreken en waarvan je commitment moet krijgen dat het geld teruggestort wordt en ook binnen welk termijn.

Always think beyond stage 1.

Link naar reactie
  • 0

De bestelling is helaas online gegaan, dus ik heb ook geen account manager. De account manager die ik heb gebeld zegt dat hij niets voor mij kan betekenen.

 

Ik heb via internet besteld, omdat de offertes die ik kreeg per e-mail steeds €150,00 boven de internet-prijs zaten.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook eens per abuis dubbel betaald aan Telfort. Je wil niet weten wat voor molen er achter staat. Heeft meer dan 6 maanden geduurd voordat het eindelijk eens werd verrekend.

 

Ik heb trouwens nu weer een akkevietje met Telfort. Ik heb geen zakelijk abbo, maar een gewoon privé-abbo, omdat ik in die conf. het goedkoopst bel. Nu kreeg ik mails dat ik mijn zakelijk account moest gaan activeren en nu kan ik mijn factuur niet meer inzien. Case aangemeld en mail terug gekregen, maar na twee weken is het nog niet opgelost. Ik kan dus al meer dan 2 maanden mijn factuur niet ophalen......

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 278 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.