Aanbevolen berichten

Beste HL-ers,

Ik ben benieuwd wat we gaan doen met koninginnedag? Gaan we feestvieren of grijpen we deze geweldige dag (waarop alles mag) aan om nog wat zaken te doen!?

Gaan we misschien ons bedrijf extra promoten via het lokale dorpsfestijn? Of gaan we met onze handel in Amsterdam op de vrijmarkt staan? Of denken we wellicht: handel is handel! 30 trayen Red Bull en verkopen die hap?

Ik ben heel benieuwd!

Topic aangepast, omdat ik de vrije gedachte van koninginnedag iets te ruim nam ;)

www.TijdvoorChampagne.nl/relatiegeschenken | www.TijdvoorAlcoholvrij.nl | www.uglyxmas.nl

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26254-wat-gaan-we-doen-met-koninginnedag/
Delen op andere sites

Alcohol op straat verkopen zal wellicht wat regels hebben die dat niet zo eenvoudig maken?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Alcohol op straat verkopen zal wellicht wat regels hebben die dat niet zo eenvoudig maken?

Klopt: zie deze regels omtrent alcoholverkoop, of ga je die naast je neerleggen (en eventuele verbalisanten paaien met een frisse prosecco ;)) ?

Citaat:

Alleen horecaondernemers die al een vergunning hebben om alcohol te verkopen en in het bezit zijn van een ontheffing mogen, direct voor hun zaak (of op een andere plaats mits hiervoor vergunning is verleend), zwakalcoholische drank schenken aan de openbare weg.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

Eerst mijn vrouw en kindjes uitzwaaien die een weekje op vakantie gaan..... :'(

En dan 3 dagen vrij : voor papa de kans om eindelijk zijn anderhalf jaar oude belofte in te lossen en als verrassing de tuin op te knappen.... Hekwerk schilderen, tuinpad bestraten enzovoorts ! (En ik heb er echt zin in ook ! )

Maar einde middag ga ik zeker een biertje drinken in het park !!

Vrees dat ik weer present zal moeten zijn op de borrel van het consulaat. Een klein wijntje en/of paar biertjes samen met de bitterballen nuttigen voor de koningin en het vaderland. Ach, er zijn ergere dingen. ;D

Feeststemming natuurlijk! Dat is niet bepaald een dag waarop mijn doelgroep achter de computer zit om eens in mijn winkel te neuzen. Ik richt me meer op moederdag op 9 mei, dat is wel weer interessant voor iedereen die een cadeau zoekt voor vrouwlief. :)

Niet echt een dag voor mij om zaken te doen, dus ik denk dat ik maar eens een feestje bouw. BBQ aan, flesjes prosecco open... Jottum! ;D

Marije Miggiels

ZaakM, Zelfstandig Administratie Advies Kantoor Miggiels te Den Bosch

Uw bedrijfsmatige administratie goed geregeld!

http://www.zaakm.nl

Koffer inpakken, navigatie instellen, aftanken (Diesel is zo duur in het buitenland), bandenspanning controleren en... 8)

Wees gerust, het is maar voor een weekje! ;D

Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden".

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar