• 0

Gratis Google Adwords nu uitproberen?

Kreeg vandaag met de post een bon voor €50 google adwords. :)

 

Gratis is goed, dat wil iedereen, toch? Maar het lijkt me alleen maar zinvol als mijn shop voldoet aan de criteria voor (snel) gevonden te worden.

 

Mijn webshop is online, nog niet echt werkzaam door problemen met Ideal. En ben avonden aan het lezen over Seo, juiste url's ,adwords, tags, meta tags, h1 en h2 en meer van die termen maar ik heb geen idee hoe en of dit allemaal in mijn shop zit.

Gisterenavond mijn webmaker gemaild om een sitemap toe te voegen maar nog niets gehoord. Is dat idd zinvol die te plaatsen?

 

Verder ben ik goed met mijn honden maar geen computerkundige; heb mijn shop zelf gevuld met tekst en foto's en dat ging net goed (denk Ik). :-\

 

 

Wie heeft er zin en tijd om mijn shop te bekijken en te helpen zodat mijn gratis bon niet gelijk weggegooid geld is?

 

Ik hoop enig reactie!

 

groet

 

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Waarom gebruik je ze niet?

 

Kan maar 1x!

 

Vond deze verder wel grappig:

Gisterenavond mijn webmaker gemaild om een sitemap toe te voegen maar nog niets gehoord. Is dat idd zinvol die te plaatsen?
Is je vereiste dat je webmaker je binnen 4 werkuren helpt bij extra werkzaamheden?

 

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag :)

 

Ik ben eens gaan kijken in de shop en dan vooral naar het gebruikersgemak(technisch heb ik namelijk vrij weinig verstand van)

 

Op de 1e plaats vind ik het leuke producten die u aanbied....maar goed complimenten zal u al genoeg gehad hebben dus hieronder even de punten die mijn op zijn gevallen:

 

 

Op de homepage vermeld u de wk voetbalshirts...Ey leuk dacht ik dus ik wilde op het woord "wk voetbalshirts drkken" ging niet ...dan maar op de foto..ook al niet.....Dus met andere woorden er staat een aandachtstrekker op de homepage alleen je moet hem zelf nog op gaan zoeken in de shop (in mijn ogen een gemiste kant) waarom geen link dat je hem gelijk kan bestellen?

 

 

Als ik op tablad producten kies krijg je een lijst met namen(het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar ik zou dit toch anders aanpakken aangezien je nu eerst de lijst door moet lezen waar het product staat wat je wil bekijken....en het ziet er niet echt aantrekkelijk uit.

 

Ook het pijltje om terug te gaan bij internet explorer werkt bij mij niet met deze shop

 

Als ik op een product heb geklikt en ik wil naar een ander product(wilde ik weer op het tabblad producten klikken maar dat ging niet ...dus ik moet nu eerst terug naar home en dan weer naar producten) beetje omslachtig

 

 

 

 

Ik weet is misschien erg negatief wat ik hier schrijf maar denk dat u daar meer aan heeft dan alleen maar positieve reacties.

 

Nogmaals dit is alleen hoe ik het zie als gebruiker...hoe het technisch in elkaar zit kan ik geen oordeel over geven

Link naar reactie
  • 0

Adwords en vindbaarheid staat los van elkaar. Sterker nog, je gebruikt adwords om op woorden waar je niet op gevonden wordt (of minder goed op gevonden wordt), wel vindbaar te worden. Je koopt simpelweg zoekwoorden in.

 

Probeer het eens. Kost je overigens wel een beetje geld: 10 euro om je account te kunnen activeren, maar dan heb je 55 of 60 euro tegoed dacht ik.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Gisterenavond mijn webmaker gemaild om een sitemap toe te voegen maar nog niets gehoord. Is dat idd zinvol die te plaatsen?

Ja.

 

Wie heeft er zin en tijd om mijn shop te bekijken en te helpen zodat mijn gratis bon niet gelijk weggegooid geld is?

 

Ik wil je wel helpen. Stuur maar een PM of email.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Goedemiddag :)

 

Ik ben eens gaan kijken in de shop en dan vooral naar het gebruikersgemak(technisch heb ik namelijk vrij weinig verstand van)

 

Op de 1e plaats vind ik het leuke producten die u aanbied....maar goed complimenten zal u al genoeg gehad hebben dus hieronder even de punten die mijn op zijn gevallen:

 

 

Op de homepage vermeld u de wk voetbalshirts...Ey leuk dacht ik dus ik wilde op het woord "wk voetbalshirts drkken" ging niet ...dan maar op de foto..ook al niet.....Dus met andere woorden er staat een aandachtstrekker op de homepage alleen je moet hem zelf nog op gaan zoeken in de shop (in mijn ogen een gemiste kant) waarom geen link dat je hem gelijk kan bestellen?

 

 

Als ik op tablad producten kies krijg je een lijst met namen(het is natuurlijk een persoonlijke voorkeur maar ik zou dit toch anders aanpakken aangezien je nu eerst de lijst door moet lezen waar het product staat wat je wil bekijken....en het ziet er niet echt aantrekkelijk uit.

 

Ook het pijltje om terug te gaan bij internet explorer werkt bij mij niet met deze shop

 

Als ik op een product heb geklikt en ik wil naar een ander product(wilde ik weer op het tabblad producten klikken maar dat ging niet ...dus ik moet nu eerst terug naar home en dan weer naar producten) beetje omslachtig

 

 

 

 

Ik weet is misschien erg negatief wat ik hier schrijf maar denk dat u daar meer aan heeft dan alleen maar positieve reacties.

 

Nogmaals dit is alleen hoe ik het zie als gebruiker...hoe het technisch in elkaar zit kan ik geen oordeel over geven

 

Bedankt voor je inbreng en je hebt gelijk dat er bepaalde zaken niet gaan.

Omslachtige weg terug naar producten, lelijk rijtje op productenpagina maar dat gaat volgens de webmaker niet anders. Had ik dat vooraf geweten dan was dit niet zo gegaan.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet voor een productcategoriemenu heb gekozen vanwege de meerprijs daarvan maar daar heb ik nu al spijt van.

Op de foto van wk tshirt doorklikken, kan ik dat dan vragen aan de webmaker? (waar overigens het contact alleen via email mag en kan dus voor mij nogal moeizaam gaat omdat ik geen verstand heb van de technische achterkant en hij volgens mij niet van een "blond"figuur aan de voorkant).

 

 

Djluc:

 

En nee, hij hoeft echt niet binnen 4 uur te antwoorden (alhoewel wel prettig!); het was meer om aan te geven dat ik om een sitemap gevraagd heb.

 

 

 

Nog

 

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie
  • 0

.

 

 

 

Bedankt voor je inbreng en je hebt gelijk dat er bepaalde zaken niet gaan.

Omslachtige weg terug naar producten, lelijk rijtje op productenpagina maar dat gaat volgens de webmaker niet anders. Had ik dat vooraf geweten dan was dit niet zo gegaan.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet voor een productcategoriemenu heb gekozen vanwege de meerprijs daarvan maar daar heb ik nu al spijt van.

Op de foto van wk tshirt doorklikken, kan ik dat dan vragen aan de webmaker? (waar overigens het contact alleen via email mag en kan dus voor mij nogal moeizaam gaat omdat ik geen verstand heb van de technische achterkant en hij volgens mij niet van een "blond"figuur aan de voorkant).

 

 

 

 

 

 

 

 

Nou als dat volgens de webbuilder niet gaat dan vraag ik me eigen toch af hoeveel verstand die er van heeft .

En dat doorklikken vanaf foto/woorden is zeker wel mogelijk.

 

 

En dat van de meerprijs is natuurlijk een persoonlijke keuze...ik ben er nu wel achtergekomen via het forum en contact met andere dat als je wil starten en je moet wensen die je heb laten vervallen omdat je weinig budget heb beter nog effe kan wachten en dan een shop neer laten zetten met de functies die je wel wil hebben.

 

 

Het zal wel niet gebruikelijk zijn om openbaar te vragen,maar ik doe het toch maar .....wat heb je betaald om deze shop te laten bouwen?

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je mag best vragen wat het me kost want dat staat gewoon op hun site: webshop €399,00.

Heb ze alles laten doen, dus hosting, domeinregistratie, logoontwerp en shop. Voor het logo heb ik €90 betaald. En heb het bijna zelf ontworpen!)

 

En eerlijk gezegd wist ik niet goed wat te verwachten zonder zo'n productcategoriemenu en andere zaken waar ik nu tegen aan loop. Ik wist niet beter en de webmaker heeft niet verder doorgevraagd en zo kom ik uit op iets wat ik niet helemaal goed vind. Jammer genoeg?

 

Maar als het waar is wat je zegt over doorklikken op die foto's wil ik dat natuurlijk wel. En zo kan dat ook op de homepage?

 

Ik ga het hem gewoon (weer) vragen.

 

 

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.