Gepost met mobiel toestel - melding

Aanbevolen berichten

Ik vroeg me af of het mogelijk is om berichten die met een mobiel toestel verzonden worden via bijv. het mobiele portaal van HL ook in het forum aan te geven bij het bericht in de zin van een melding als "Dit bericht is verzonden via een mobiel toestel." Ik denk dat je namelijk sneller tikfouten maakt op je mobiele telefoon. Als dit zichtbaar word bij het bericht en er zit een tikfout in, begrijpen mensen het ook zonder dat je hier afgeschoten word als iemand met dyslexie o.i.d.

Link naar reactie

Als dit zichtbaar word bij het bericht en er zit een tikfout in, begrijpen mensen het ook zonder dat je hier afgeschoten word als iemand met dyslexie o.i.d.

 

Waarom zou je iemand met lysdexie afschieten? HL heeft een paar prominente deelnemers met dat probleem, en tikfouten maken we allemaal. Al snap ik dat het soms slordig oogt.

 

Er zit trouwens een spellingchecker in de reactieboxdoos. Geldt dat voor mobiel ook?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik vroeg me af of het mogelijk is om berichten die met een mobiel toestel verzonden worden via bijv. het mobiele portaal van HL ook in het forum aan te geven bij het bericht in de zin van een melding als "Dit bericht is verzonden via een mobiel toestel."

 

Kun je er zelf toch ook onder typen?

 

dit bericht is verznden via gsm

Link naar reactie

Je kunt ook gewoon nog eens je tekst nalezen en controleren op spelfouten??

Beetje een zinloze topic vind ik, niemand wordt hier afgeschoten om spelfouten.

Misschien wordt er eens een opmerking over gemaakt, maar het mag ook best eens wat kritisch.

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.