• 0

Kan paypal wel of niet geintegreerd wordne in mijn shop?

Hallo,

 

Ik heb recent wat vragen gesteld en ook wat antworod gekregen waarmee ik naar mijn webmaker ben gegaan. Daar ben ik wel wijzer geworden maar kom helaas qua mogelijkheden in mijn shop niet verder.

 

Nu heb ik hem ook gevraagd of het mogelijk is naast Ideal mijn klanten Paypal aan te bieden (heb een zakelijke rekening) maar hij zegt dat dat niet kan.

 

Ik heb gelezen op Paypal dat het makkelijk(?) te integreren is, wat nu te doen? Zelf kan ik het absoluut niet!

 

Hoe kan ik mijn klanten dan wel gebruik laten maken van Paypal?

 

Ik hoop op een hulpvaardige reactie

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Tevens kan je dit soort zaken via bijvoorbeeld Ogone verwerken. Dat zijn partijen die al dat soort implementaties voor je verder afhandelen.

 

Het is met name afhankelijk van de hoeveelheid transacties die je doet.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie wel voor de reacties.

 

 

Het zou natuurlijk het beste voor mijn shop zijn als paypal of ideal als betalingsmogelijkheid gekozen kon worden zodat het volledig geautomatiseerd ging, maar ik oriënteer me verder. ::)

 

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie
  • 0

Dank jullie wel voor de reacties.

 

 

Het zou natuurlijk het beste voor mijn shop zijn als paypal of ideal als betalingsmogelijkheid gekozen kon worden zodat het volledig geautomatiseerd ging, maar ik oriënteer me verder. ::)

 

 

Hoi hoi ideal is zeker ideaal ja en zover ik heb kunnen lezen en bij me eigen nagegaan ben is dat tegenwoordig gewoon een must have in je winkel.

 

Winkels zonder ideal daar ben ik altijd zo weg namelijk

Link naar reactie
  • 0

Ja, daarom heb ik ook Ideal.

 

Maar ik wil nog graag een mogelijk aan de klanten laten zien en dat wil ik gaag geintegreerd hebben.

Ben nu aan het lezen en zoeken of dat kan.

 

Even ander vraagje uit een ander topic: waar haal je die goedkope flyers vandaan?

 

 

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 189 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.