• 0

containers overjarige kleding

Beste

 

Ik ben al enige tijd een fanatiek bezoeker van deze site

maar heb hier nog nooit een bericht achtergelaten

 

Dus

 

Aangezien dit mijn eerste bericht is zal ik mij even kort voorstellen

Mijn naam is Mark Knarren ik ben 34 jaar en sinds een paar jaartjes bezig met ondernemen

Ik woon helemaal in het zuiden des lands in Limburg

Ik heb een vriendin met wie ik al 16 jaar samen ben en ook twee dochters heb van 4 en 2 jaar oud

Ik richt mij voornamelijk op kleding en dan met name op de dameskleding

Ik bezit op papier een eenmans zaak

 

Ik heb helemaal in het begin toen ik net begon geluk gehad met mijn eerste inkoop

Ik had op internet een dame gevonden die overjarige jeans te koop aanbood voor een hele lage prijs

Zei had een container gekocht met daarin 20.000 stuks jeans en nog wat andere kleding

Ik heb eigenlijk mijn hele startkapitaal hier gelijk ingestoken en 3000 jeans van haar gekocht

Naar mijn idee kon ik hier nooit geld op verliezen

En dit klopte ook

Ik heb een aantal markten geboekt en de jeans vlogen als warme broodjes over mijn kraampje

In het begin stond ik alleen maar mijn vriendin heeft toch meerdere malen flink moeten bij springen

Al snel was ik door mijn jeans heen maar ondertussen had ik met het verdiende geld wel al een aardige voorraad andere kleding en aanverwante mode kunnen aanschaffen

Ik ben altijd wel blijven proberen om te achterhalen waar deze dame deze partij vandaan had gehaald (aangezien zei dit niet wou vertellen)

Mede door die zoektocht ben ik ook hier terecht gekomen en heb hier al vele bruikbare tips vandaan gehaald

Maar jullie voelen hem al aankomen denk ik

Waar kun je containers kopen met b.v. overjarige jeans / kleding

Hoe is deze dame aan deze container gekomen

 

Mvg Mark

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Neem aan dat dat spul bij groothandels, merken en of direct uit een land uit Azië komt?

 

Als ze er helemaal niets over kwijt wil waarschijnlijk een merk wat van z'n spul afwil maar dit eigenlijk niet kan maken omdat ze concurreren met de eigen winkels cq. klanten?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Waarom koop je niet gewoon een nieuwe partij bij haar ipv proberen haar over te slaan?

 

Lijkt mij ook ja ...voor zelfde geld zit desbetreffende dame misschien ook wel op dit forum en ziet ze je naam voorbijkomen en slaat ze jou de volgende x over,dan heb je helemaal geen handel meer.

Denk dat ze met afnemers zoeken geen problemen heeft als het product zo makkelijk te verkopen is

Link naar reactie
  • 0

het probleem is dat ik nooit meer iets van haar heb vernomen

en ik heb haar in het begin nog wel een paar keer gebeld maar ze had geen jeans meer

wel steeds wat andere partijen maar niet geschikt voor mij

geloof mij maar dat als ze nog jeans had ik echt niet zelf ga liggen zoeken maar ze gewoon bij haar zou afnemen

 

uit jullie reacties maak ik op dat het dus niet echt mogelijk is om zulke containers hier in nederland te kopen

tenminste niet legaal

 

ik heb ook wel eens gehoord dat er ergens containers geveild worden maar dat je dan niet weet wat er in zit

of is dit ook een fabeltje

 

Link naar reactie
  • 0

Je kan wel op een legale manier restpartijen opkopen, op sites als deze bijvoorbeeld: http://www.intersmit-veilingen.be/kavel/50-stuks-pullover-merk-camouflage-6

Geen jeans voorlopig, maar dat kan snel veranderen... en dan is het dus een kwestie van er snel bij te zijn. Zoek eens in Google op restpartijen, overstock en outlet kleding, dat zou je toch al een duwtje in de juiste richting moeten geven. Succes ermee!

Link naar reactie
  • 0

Zo duur zijn spijkerbroeken niet, ook al laat je ze nieuw maken. Hier in China vanaf zo'n 4 euro voor een redelijke broek. Hoe het in andere landen zit weet ik niet qua prijs. Wij laten er nu een paar duizend maken, gewoon middeklasse maar net iets beter voor 5 euro maar goed, de vraag die eigelijk op mij lippen ligt is: Hoeveel heb je voor deze restpartij moeten betalen ?

 

Hier in China blijven ook wel eens containers hangen en daar zit natuurlijk ook kleding bij vandaar.

 

Link naar reactie
  • 0

allereerst ontzettend bedankt voor jullie hulp en mails

ik kan jullie vertellen dat ik echt helemaal suf gegoogled ben

ik heb echt alle zoektermen al geprobeerd maar nooit meer gevonden wat ik zocht

ik ben ook al bij beurzen geweest en wil eigenlijk nog eens het world fashion center in amsterdam gaan bezoeken

maar hier zijn de inkoopprijzen natuurlijk ook heel anders

dit googlen heeft me natuurlijk wel een hoop andere dingen opgeleverd

zoals een heel mooi gebouw in dusseldorf waar allemaal chinezen hun geimporteerde handel aanbieden

en deze site is ook erg informatief geweest

ik heb 3 euro per broek betaald x 3000 stuks = inderdaad 9000 euro

dit was hoofdzakelijk ik denk toch wel 95% van het merk cars

wat ikzelf een heel mooi merk vind (ik heb nu ook genoeg broeken voor mezelf waar ik een hele tijd mee vooruit kan)

ik heb mij ook een beetje proberen te verdiepen in importeren maar ik ben iemand die iets moet zien en voelen voordat ik koop alhoewel ik een paar interessante mails heb gekregen

ik sta nu ook wel open voor het idee om broeken vanuit andere landen aan te kopen

dus misschien dat jullie daar dan wat tips over hebben want ik denk dat die container van die vrouw maar eens in de zoveel tijd voorkomt

de journey continues zullen we maar zeggen en we blijven zoeken

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

 

Vroeger had je een halfjaarlijkse beurs in Utrecht waar stocklots verhandeld werden. Stocklots kunnen overal vandaan komen: overproductie, overschotten, faillissementen, dumping uit het buitenland en uiteraard ook vervalsingen. Zoek je nou op stocklots en jeans dan kom je bv op Starsahaus of Tradeboss, en allerlei vage leveranciers zoals deze en deze. En als je dan de douane of andere controlediensten in je nek krijgt, kun je natuurlijk niet zeggen dat je jouw jeans van eoa dametje gekocht hebt.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 108 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.