In vergaande onderhandeling met de ABN over het herschikken van mijn zakelijke financieringen op diverse onroerende zaken met een totaal bedrag van zo'n 1.2 mlj euro aan hypotheken, ben ik nou aangekomen op de uitspraak dat de ABN bereid is mij te financieren tegen het tarief van het gebliceerde NHG tarief. Dus begrijp het goed... het zijn alle zakelijke hypotheken, welke berusten op verhuurde objecten..... En ik het klink raar maar.... is er een beter tarief als dit ?
Ik krijg dus van de ABN alle hypotheken tegen bv 1j NHG tarief van de abn.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blokker
blokker
Geachte Lezers,
In vergaande onderhandeling met de ABN over het herschikken van mijn zakelijke financieringen op diverse onroerende zaken met een totaal bedrag van zo'n 1.2 mlj euro aan hypotheken, ben ik nou aangekomen op de uitspraak dat de ABN bereid is mij te financieren tegen het tarief van het gebliceerde NHG tarief. Dus begrijp het goed... het zijn alle zakelijke hypotheken, welke berusten op verhuurde objecten..... En ik het klink raar maar.... is er een beter tarief als dit ?
Ik krijg dus van de ABN alle hypotheken tegen bv 1j NHG tarief van de abn.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2629-onderhandeling-zrente-tegeb-nhg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag