• 0

Hulp bij opzet idee

Al enige tijd speel ik met een idee om naast mijn baan een eigen website te starten. Ik kan helaas niet teveel uitlaten over mijn idee (ben in het verleden vaker teleurgesteld doormensen die er met mijn idee vandoor gingen) maar het heeft te maken met een social media kanaal waarbij samen werken centraal staat. Ik heb redelijk wat kennis op het gebied van online marketing maar zo gauw het op voor mezelf beginnen aankomt wordt het lastiger....

 

Ik heb weinig tot geen ondernemers ervaring maar het is een droom van mij om iets voor mezelf te hebben. Het product dat ik verzonnen heb weet ik zeker te vermarkten maar ik ben op zoek naar wat professionele sturing, hoe kom ik aan een programmeur, heeft mijn idee toekomst, waar dien ik te beginnen etc. De eerste twee stappen zijn gezet, (1) ik heb een mooie productpresentatie gemaakt en (2) ik heb de stoute schoenen aan getrokken om hulp te vragen. Nu die derde stap, over die drempel heen....

 

Wie vind het leuk om een jonge ondernemer hierin te begeleiden?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Allereerst welkom op Higherlevel. Ik hoop dat je op veel van je vragen hier het antwoord zult vinden.

 

En daarmee heb je eigenlijk meteen antwoord op je vraag. We vinden het allemaal leuk om anderen een handje te helpen in het ondernemen. Zoek het juiste board uit, post je vraag en meestal binnen een aantal uren (soms zelfs minuten) heb je een antwoord. Heb je behoefte aan persoonlijk contact, kun je hier op Higherlevel prima terecht bij één van de coaches/mentoren/experts. Veel van de leden kennen elkaar inmiddels ook in real life. Veruit de meeste leden zijn zeer goed benaderbaar en geven ook via PM graag nadere informatie.

 

Hou er wel rekening mee dat Higherlevel leden wel een onderneming draaiende moeten houden, en dus hun tijd heel schaars is. Niet ieder HL-lid kan het zich veroorloven tijd te steken in een jonge, enthousiaste ondernemer om hem bij te staan. Hou er bij 1-op-1 begeleiding rekening mee dat de filantropische oriëntatie van het desbetreffende lid wel eens beperkt zou kunnen blijven tot deze site.

 

Ik wens je in ieder geval veel plezier op Higherlevel en ik hoop dat je hier de antwoorden vind die je zoekt.

 

Succes met ondernemen!

Link naar reactie
  • 0

Aanvullend op Ruben: als je toch meer en intensievere 1 op 1 sparring wilt, is het te overwegen een zakelijke partner te zoeken die in ieder geval veel kennis / ervaring meebrengt en ook een goed zakelijk netwerk. Uiteraard doet zo iemand dat niet voor niets maar dat hoeft niet verkeerd te zijn, want dat zorgt ook voor commitment. Lees dan ook mijn column over partnerships.

 

Je kunt een oproep plaasen in Vraag en Aanbod.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 115 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.