• 0

Adverteren op auto

Hallo,

 

Ik heb een eigen bedrijf wat vooral in de buurt actief is. Reclamekosten blijven altijd een grote uitgave en voor een aardig bedrag heb je in de krant nog maar een klein plaatsje. Op zich hebben we het ook druk genoeg.

 

Nu kwam de dochter van een werknemer naar me toe om haar auto als reclameplaats aan te bieden voor brandstofvergoeding (ze rijdt een vrij zuinige LPG, dus maximaal 100 euro per maand). De omgeving waarin ze rijdt, is de omgeving waarin we meestal werken. Is dit een goede manier van reclame maken? Zouden jullie het doen?

 

Groetjes,

 

Aad

 

Ps De auto is een Mitsubishi Lancer Sedan

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het is natuurlijk een mooie vorm van reclame maken en ik zou het persoonlijk ook wel doen,alleen zou ik wel eerst kijken naar:

 

-Staat van de auto

- rijgedrag van bestuurder.

- hoeveel kms rijd ze (rijd ze bijv alleen van huis naar de werk 5 km en laat ze de auto daar 8 uur staan of rijd ze heel de dag rond)

 

En hetzelfde bij je eigen auto doen? scheelt je zo ie zo alweer 100 euro in de maand aan investering

 

Denk dat je er vrij weinig aan heb als ze met een oud barrel rondrijd of als een f1 coureur door de straten heenscheurd in je werkgebied.Dan zou ik niet graag op de zijkant van de auto willen staan ;D

Link naar reactie
  • 0

Ze rijdt vrij rustig, gewoon normaal (niet als een oud omaatje) en en een paar 100km per week. De rest van d etijd staat de auto langs de doorgaande weg geparkeerd, dus ook dan heeft hij bekijks genoeg. Net als een bord in een wei zou doen.

 

De auto ziet er ook nog goed uit, hij is wel een paar jaar oud maar wordt goed schoongehouden (regelmatig was- en poetsbeurt) en er zit geen roest aan of iets dergelijks.

 

We hebben zelf trouwens al 2 bedrijfswagens rijden met het logo, maar die staan voornamelijk op het plek waar we bezig zijn en rijden alleen rond om 6:30 en 16:00.

 

Over hoe ik de vergoeding zou geven, heb ik nog niet goed nagedacht.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.