• 0

Spam van Afas en Companeo: ernstige waarschuwing.

Ik heb al eerder een posting gedaan op HL over de bagger die ik steeds krijg van Afas: iedere maand opnieuw. N.a.v. die posting kreeg ik een email van Afas: zij vroegen mij om mijn bedrijfsgegevens, dan zouden zij mijn email uit de database halen. Helaas, ijdele hoop: vandaag weer SPAMBAGGER VAN AFAS..

 

En weer, voor de zoveelste keer, krijg ik het excuus dat er waarschijnlijk iets "fout is "gegaan" ..Na anderhalf jaar bellen, klachten indienen bij de Afas, heb ik eigenlijk de hoop opgegeven. Ik wil alleen maar iedereen waarschuwen: als jeooit zaken doet met Afas, neem dan een "disposable emailadres". Geef ook niet je emailadres als je een KEY moet ophalen, want je komt werkelijk waar nooit van die maandelijkse teringzooi af.

 

En dan nog een waarschuwing VOOR COMPANEO SPAMBAGGER:

Geef ze nooit je emailadres! Het is echt waar wat je leest als je gaat googlen:

Ik heb ca. 4 weken geleden gebeld: wij hadden een ontmoeten geregeld, en via de email wilden zij mij dan nog e.e.a bevestigen. Dit is dus helaas misbruikt: ik heb deze afspraak overigens afgebeld toen ik de klachten las over de spam van Companeo.

 

Zij maken allerlei "spambedrijfjes aan", zoals Nubuzz, MKB besparingstips, die je allemaal gaan mailen. en vervolgens wordt je bedolven onder rotzooi. Toen ik vanmorgen belde, vertelden zij me dat ik een klant ben, en beriepen zij zich op de "klantrelatie"..Maar azij begrijpen dus ook niet wat he woord "klant"betekent...! Vervolgens verweerden zij zich door te zeggen dat ik zelf een formulier had ingevuld, en dat zij mijwillen helpen door mij te wijzen op allerlei nuttige tips. Maar ik heb geen formulier ingevuld, en gaf aan dat mijn gegevens misbruikt zijn: ik heb geen toestmming gegeven voor het gebruik van mijne mail. En vertelde dat ik een klacht in zou dienen bij de Opta, spamhaus en Spambob,...En deze meneer vertelde doodleuk dat ze "daarmee samenwerkten".....HOE STOM KUN JE ZIJN????????????? Nu heb ik me afgemeld bij Nubuzz en MKB besparingstips, maar ze zullen ongetwijfeld nog tientallen andere spambedrijfjes in het leven roepen zodat de spam toch blijft komen.

 

En ach, wat moet je met COMPANEO: 4000 euro jaarlijkse fee, en dan nog een 30euro per lead? Er zijn gratis alternatieven.

 

WEES DUS GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

mod edit: schreeuwende titel aangepast

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

hoi,

 

ik heb onlangs ook een contract bij companeo getekend.

De leads die ik doorkrijg zijn allemaal niet gecontroleerd, ik krijg er meer dan afgesproken. en als ik ze probeer te bellen of te mailen met klachten, reageren ze hier zelfs niet meer op.

 

ik zou graag willen weten welke stappen kunnen genomen worden tegen dit oplichters bedrijf

 

Mvg,

Whitney

Link naar reactie
  • 0

Ik begrijp dat het vervelend is, maar ik ga me als ondernemer niet druk maken om spam mail. Je weet nu eenmaal dat je het gaat ontvangen en denk dat het belangrijker is om een onderscheid te maken tussen spam en belangrijke mail. Dan kan je altijd nog 1x per maand de spam inbox leeg maken en weer lekker verder met ondernemen.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

hoi,

 

ik ben onlangs in zee gegaan met companeo als persoon in bijberoep.. spijtig genoeg!!!

nu zitten wij vast aan een contract en op elke mogelijke manier zijn ze ingedekt.

Op klachten via mail reageren ze niet meer. de contactpersoon van companeo die contact met ons had opgenomen is ondertussen ook al niet meer bereikbaar.

We gaan proberen met een aangetekend schrijven maar ik vraag me af welke stappen we nog kunnen ondernemen dus tips zijn altijd welkom.

Ik ben wel uit Belgie en hier werkt het bedrijf samen met bedrijven die consumenten horen te beschermen zoals testaankoop,..

Pure oplichterij, ik kan niet genoeg waarschuwen voor dit bedrijf.

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.