• 0

Wat vinden jullie van onze nieuwe website? http://www.ds-f.nl

Omschrijving van je concept:

DS-F is een niet-standaard en niet-stoffig administratiekantoor dat ruim 1 jaar bestaat waar de ondernemer centraal staat. Het kantoor wordt gerund door Sander Smits en Danny Verdonk. Niet alleen het verwerken van de facturen wordt door ons verzorgd, maar ook het opstellen van rapportages en jaarrekening, salarisadministraties en diverse fiscale aangiftes. Verder gaan wij graag de uitdaging aan om samen met de ondernemer zijn onderneming sterker en beter te maken door onze niet-traditionele aanpak. Ook het opzetten van nieuwe bedrijven of het uitbreiden van werkzaamheden van bestaande ondernemer is een uitdaging die wij met twee handen aanpakken.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website is gebouwd door een extern bureau, de content is door ons zelf gevuld.

 

We hebben onze dienstverlening opgesplitst in 2 soorten.

1.   Het verwerken van de hele administratie met alle werkzaamheden inbegrepen voor een lage en vaste prijs, voornamelijk voor ZZP’ers die zich er niet mee bezig willen houden maar hun administratie wel goed willen laten verwerken door professionals.

2.   Een uitgebreide en duidelijke dienstverlening voor ondernemers die een sparringpartner nodig hebben die controleert, motiveert en inspireert tot groei of betere resultaten. Maar ook dan tegen een duidelijke vaste prijs per maand, zonder verrassingen.

 

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Veel ondernemers vinden hun administratie een noodzakelijk kwaad. Wij laten de ondernemer zien dat er meer de administratie te doen is dan de fiscale aangiftes. Zo letten wij bijvoorbeeld ook op de liquiditeitspositie en kunnen via onze unieke creditmanagement voor het MKB mede ervoor zorgen dat de debiteurenpositie onder controle blijft.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Veel administratiekantoren en zeker de online platforms verwerken de administratie van de ondernemer, sturen daar een mooie rekening voor en hebben zo nu en dan telefonisch contact met de ondernemer. Omdat wij meedenken met de ondernemer en zijn toekomstplannen proberen te verwezenlijken, staan wij dicht bij de ondernemer en hebben zeer persoonlijke contact met de ondernemer.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

De meningen van mede HL-gerbuikers over de nieuwe site. Hoe oogt deze? Navigeert de site gemakkelijk? Is de informatie duidelijk? Is het duidelijk wat wij kunnen betekenen voor de ondernemer?

 

Het adres van de website is

http://www.ds-f.nl

 

Graag ontvangen wij je ongezouten mening over de site. Alvast bedankt voor de tijd die je neemt om onze site te beoordelen.

 

 

 

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Sander,

 

Die nieuwe domeinnaam draait met een frame, dat is niet aan te raden. Wat is je primaire domein wat je gaat gebruiken? Verder is het logo niet altijd goed leesbaar op de foto's, een stuk van je tekst valt weg. Wellicht dat je daar grafisch wat aan kan (laten) doen.

 

 

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben een leek in merken, Maar waar is Yuki en waarom maken jullie de vergelijking?

 

Ook zou ik nog wat andacht besteden aan de footer. Ik scroll daar altijd als eerste naar toe om te kijken waar een bedrijf zit en of het telefoonnummer een vast nummer is of alleen een mobiel.

 

Ik ozu ook nog wat doen met die oranje teksten, misschien een link naar wat meer info over dat onderwerp? Nu verwacht je dat je erop kunt klikken maar dat kanniet.

Interne links zorgen dat mensen meer van je site zien.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Sander,

 

 

Het logo, en dan vooral de letters die buiten het oranje vlak vallen, zijn soms moeilijk te lezen door de foto erachter (ondertussen heeft iemand dit ook al opgemerkt ;D)

 

Verder vind ik de teksten wel goed, al staan er hier en daar foutjes in (let op de d's en t's!). Ik heb van twee pagina's aangegeven wat je zou kunnen corrigeren, dan heb je idee (zie bijlage).

Ds-f.doc

Dubbele Punt tekstcorrectie: voor foutloze teksten!

www.dp-tekstcorrectie.nl | http://nl.linkedin.com/in/annemarievanderaa

| http://twitter.com/dubbelepunt | http://dp-tekstcorrectie.blogspot.com/

Link naar reactie
  • 0

De website oogt in eerste instantie verzorgd en overzichtelijk.

Wel een paar puntjes waar je misschien iets aan hebt.

 

• homepage: "DS-F Financieel Management is een jong..."

Dat is zo'n cliché zin. Er staat nog net geen "dynamisch" bij, ik zou proberen een wat uniekere tekst te formuleren hier.

 

• De footer balk is praktisch leeg. Ik zou die ruimte benutten door bijv naw-gegevens, e-mailadres.

 

• Alle 4 de hoofdpagina's laden bovenin dezelfde slideshow. Dat is jammer, het zou mooier zijn wanneer elke hoofdpagina een eigen look had door te beginnen met een eigen afbeelding in de slideshow.

 

• Algemeen: ik vind de vormgeving vrij donker en niet heel uniek. Ik had meer het oranje uit jullie logo terug laten komen in plaats van zwarte vlakken en zwarte verloopjes. (is het een Joomla template?)

 

• Ik mis de pagina's in de url.

Link naar reactie
  • 0

Frames ........................ je wilt t niet echt makkelijk voor Google maken?

Je domeinnaam is niet echt een hulp voor SEO, waarom niet adviesinfinancien.nl ofzo (is vrij)

Je hebt t over persoonlijk; waarom geen foto's van jullie zelf?

Waarom gebruik je verschillende lettertypes?

Wat me erg in t oog valt is jullie overstap service; dat komt mij nogal agressief over naar de competitie.

Je vergelijkt jezelf met Yuki (wat dat dan ook is).

De laatste 2 geven mij het idee dat jullie vanuit een defensief vertrekken terwijl dat imho niet nodig zou moeten zijn, toch? ;)

 

Verder idd beetje "gloomy" uitstraling.

 

GJ

 

Link naar reactie
  • 0

Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe. Het is echt super om te zien dat iedereen even de tijd neemt voor ons en zijn/haar mening met ons deelt. Onderstaand alvast een paar opmerking over de geplaatste reacties

 

@luc

De domeinnaam draait inderdaad in een frame. Hij wordt deze week nog overgezet naar ds-f.nl

De daadwerkelijke URL op dit moment is www.ds-finance.nl, maar zal overgaan op ds-f.nl

 

@jasper

Bedankt voor de tip over de footer. Een goed idee om de gegevens er in op te nemen.

Er komt nog een button om ons te laten bellen naar geïnteresseerden. ‘Bel mij nu’.

Alle links wordt nog aan gewerkt. Echter gaan onze klanten altijd voor dus is het soms lastig om direct alle teksten te schrijven. We gaan de komende tijd nog veel meer informatie op de site zetten.

 

Yuki is overigens een online boekhoudprogramma. We zijn druk bezig geweest om te bekijken of dat product echt zo mooi is als we dachten, maar dat bleek tegen te vallen. Vooral alle extra werkzaamheden die nog buiten yuki om (dus door een ander administratiekantoor gedaan moeten worden) zijn vrij belangrijk (bijvoorbeeld aangifte inkomstenbelasting) en niet inbegrepen. Wanneer je dan je hele boekhouding voor 1 jaar doorrekent dan is yuki niet echt voordelig en erg tijdrovend doordat je alles zelf moet scannen.

 

@D:P

De foutjes zijn inmiddels gecorrigeerd. Bedankt voor de correcties.

Het logo is bekend. We zijn daar nog mee aan het werk. Uiteindelijk telt het voor ons mee dat het belangrijker is wat we bieden dan hoe ons logo er uitziet.

 

@headquarters

Het is inderdaad cliché. Wat vind je van de zin ‘wij zijn niet standaard en stoffig’. Kan dat?

De slideshow is inderdaad overal gelijk, maar dekt de lading over alle pagina’s. Wordt een punt voor op de lange termijn.

Het is inderdaad een Joomla site. Veel oranje hebben we geprobeerd, maar dan moet je bijna met een zonnebril ervoor gaan zitten, veel te licht.

 

Joomla werkt voor ons perfect. We zijn nog steeds een administratiekantoor en besteden onze tijd aan het verwerken van administratie en het voorzien van informatie voor onze klanten en geïnteresseerden. Wij zijn geen it’ers, maar willen wel verder gaan ontwikkelen met de site. Respect voor de mensen die dergelijke technische dingen in elkaar kunnen zetten. We zijn er nu achter gekomen dat het echt een vak apart is. Schoenmaker blijf bij je leest is een goede uitspraak in deze.

 

Latere reacties worden uiteraard ook gewaardeerd en wij gaan gaan daar dan zeker mee aan slag.

 

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie
  • 0

Hallo Sander,

 

Onder de kop "Het geld ligt op straat" wordt ik getriggerd door de opmerking dat ik "klachten op commerciële wijze kan benutten". Maar als ik dan klik op "lees meer ..." vind ik daar niets meer over terug.

 

Je biedt de mogelijkheid om je aan te melden voor de nieuwsbrief, maar dan wil ik eerst wel weten wat daar zoal in komt te staan en hoe frequent ik die in mijn mailbox krijg.

 

Het scheelt natuurlijk maar 1 euro, maar toch vind ik "€ 58,- euro per maand .... (€ 695,- per jaar)" een beetje vreemd overkomen. Ik zou zeggen "nog geen € 58,- euro per maand". Je bent per slot van rekening boekhouder of je bent het niet . ;)

 

Je gebruikt "u" en "je" door elkaar (voor zover ik gezien heb alleen op de pagina "Administratie"), dat zou ik consistent maken.

 

Verder zijn er na je correcties (n.a.v. de reactie van DubbelePunt) nog wat tik- en taalfouten overgebleven.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Iedereen bedankt voor de reacties tot nu toe. Het is echt super om te zien dat iedereen even de tijd neemt voor ons en zijn/haar mening met ons deelt. Onderstaand alvast een paar opmerking over de geplaatste reacties

 

@luc

De domeinnaam draait inderdaad in een frame. Hij wordt deze week nog overgezet naar ds-f.nl

De daadwerkelijke URL op dit moment is www.ds-finance.nl, maar zal overgaan op ds-f.nl

Zorg dan wel voor goede doorverwijzingen voor Google! Anders gaat je pagerank er aan.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Je quote klopt niet helemaal luc.

 

Waarom maak je eigenlijk alleen een vergelijking met yuri en niet met andere systemenen. Het klinkt nu net alsof het product van jullie was welke jullie nu verbeterd hebben. Dat kan nooit de bedoeling zijn volgens mij.

dankje, fixed

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Zorg dan wel voor goede doorverwijzingen voor Google! Anders gaat je pagerank er aan.

 

Volgens mij heeft ie nog geen PR, maar ik zou ook sowieso de url's (die straks zichtbaar zijn toch?) modrewriten.

 

Deze bijvoorbeeld:

 

http://www.ds-finance.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=54&Itemid=60

 

naar:

 

http://www.ds-finance.nl/salarisadministratie.php

 

Jullie webdesigner kan dat vast wel fixen, anders ben ik altijd bereid te helpen.

 

Link naar reactie
  • 0

Die slogan vind ik leuk!

Maar, de toelichtende zin er onder, in de tekst op de homepage zou ik weg laten.

Je hebt het nou gezegd dat je niet standaard en stoffig bent, en dat mag je dan gaan bewijzen. ;)

 

Je site is een nette site. Ik ga er van uit dat je die kreet pas bedacht hebt n.a.v. opmerkingen in dit topic?

Als ik als ontwerper die slogan mee zou krijgen, zou ik namelijk ook een iets minder gangbare website ontwerpen.

Ik bedoel het niet verkeerd, maar je site is gewoon een nette site. Er is niet veel mis mee, maar hij springt er ook niet uit.

 

Tip: plaats foto's van jezelf. Klanten willen graag even kijken met wie ze van doen hebben. Natuurlijk laat je zo'n foto even maken door iemand die er verstand van heeft en bij voorkeur op een zonnige dag buiten voor je pand ofzo.

Dus, niet een mugshot die je nog overhad van je paspoortaanvraag ;)

 

Het is een mooie start vind ik! :)

Link naar reactie
  • 0
Daar waar de meeste mensen zich laten leiden door de werkwijze van de boekhouder laten wij ons leiden door uw wensen. Ons werk is maatwerk en zeer persoonlijk, we hebben het tenslotte over uw financiën. Maar wel tegen een vaste prijs en in duidelijke en begrijpelijke taal!

 

DS-F Financieel Management is een administratie en advieskantoor, niet standaard en niet stoffig, maar laagdrempelig en meedenkend! Wij begeleiden MKB ondernemers met hun administratie, fiscale zaken, salarisadministratie, credit management en strategisch management. Plezier, passie en vertrouwen zijn onze belangrijkste drijfveren.

 

Ik moest hem een paar keer lezen voordat ik snapte wat er stond eerlijk gezegd.

 

Zonder de wijsheid in pacht te hebben, wellicht zoiets

 

"Veel ondernemers hebben zich aangepast aan de werkwijze van hun boekhouder en doen dat al jaren zo.

Best wel vreemd als je erover nadenkt.

Want een goede ondernemer weet als geen ander naar zijn klanten te luisteren en zijn diensten aan te passen aan de vraag van de klant.

Waarom neemt u als klant dan de werkwijze van uw boekhouder over in plaats van andersom?

 

Wij passen ons liever aan u aan. Door onszelf te dwingen naar uw wensen te luisteren volgen we niet de standaardmethode van een standaard administratiekantoor en vervallen we niet in dat bekende stoffige gedrag. Iedere keer opnieuw maatwerk leveren maakt ons alerter en creatiever in onze dienstverlening, en het is nog leuker ook. Zowel voor u als voor ons

Bel ons vandaag nog voor een verrassend gesprek"

Link naar reactie
  • 0

Lijkt erg op mijn werkwijze. Ik werk ook met een vooraf vastgestelde prijs per maand, pas me aan aan de ondernemer enz.

Feedback die ik tot nu toe heb ontvangen is positief. Mijn website is nog volop in ontwikkeling, dus absoluut geen graadmeter.

Dan mijn mening over jullie website:

Goed logo, goed kleurgebruik al ben ik niet weg van de heel erg witte achtergrond.

De uitlijning van de kopteksten boven de artikelen oogt rommelig, ik zou ze net als de tekst zelf links uitlijnen.

Ik mis informatie over de mensen achter DS-Finance. Jullie beweren een persoonlijke werkwijze te hanteren. Dat komt niet tot uiting in de website. De teksten blijven erg strak en zakelijk ondanks de bewering niet standaard en stoffig te zijn.

Door drie teksten op de home-page te plaatsen, oogt het wat rommelig, mag strakker.

 

Over de beoogde werkwijze ben ik erg te spreken. Nog wel een vraag over jullie ZZP-tarief: als het tarief van € 58 per maand geldt voor alle ZZP-ers, waarom dan de mogelijkheid bieden voor een offerte-aanvraag? Weet je zeker dat € 58 per maand voldoende is voor alle ZZP-ers? Er zit wel veel verschil tussen de ene of de andere ZZP-er namelijk.

 

Marije Miggiels

ZaakM, Zelfstandig Administratie Advies Kantoor Miggiels te Den Bosch

Uw bedrijfsmatige administratie goed geregeld!

http://www.zaakm.nl

Link naar reactie
  • 0

Beste Sander (& Danny),

 

vanavond heb ik op een netwerkbijeenkomst drie of vier jonge financiële dienstverleners gesproken en als ik eerlijk ben, wordt jullie propositie minder helder gecommuniceerd dan die ik in de gesprekken heb vernomen. Je kunt mijn opmerkingen niks vinden, maar het goede nieuws is, dat jullie naar aanleiding van het voorleggen van jullie concept en de nieuwe website in ieder geval inzichten van diverse HL-ers kunnen gaan verwerken.

 

Over het concept:

Ligt hier een ((recent herzien) ondernemings- en marketing)plan aan ten grondslag? Kijk eens naar de AIDA-formule en informatie of bijeenkomsten over elevator pitches.

 

Ik zou een bedrijfsnaam en logo consequenter toepassen en herhalen. Nooit laten doorbreken door animatie. Waarom staat er geen term als 'partners' in, juist dat wat jullie, Danny & Sander, voor andere ondernemers willen zijn? Financieel management is zo'n afstandelijk begrip.

 

De omschreven activiteiten hebben naar mijn inschatting bovendien slechts een kleine 'hogere' management of bedrijfsadvies-component. Waaruit blijkt jullie persoonlijke benadering verder concreet? Zijn dat klantbezoeken of ontvangsten op regelmatige basis en op aanvraag? Wekelijks nabellen? Benoem deze zo concreet mogelijk.

 

Over de website (en sociale netwerken):

Voor een product van een extern bureau vind ik het resultaat vooralsnog mager; het oogt onaf, zowel qua structuur, tekst (jullie eigen pakkie an) als grafiek.

 

De koppeling van de gekozen domeinnaam aan jullie bedrijfsnaam geeft ruimte voor misverstanden.

 

ZZP-ers en horeca zijn doelgroepen voor een dienst 'gehele bedrijfsadministratie' begrijp ik, die zou ik daarom een apart kopje geven in de menubalk. Werkwijze en tariefstructuur mogen daar ook zeker vermeld.

 

Herhaal de exacte bedrijfsnaam boven kantoren ook twee keer op de contactpagina. Noem jullie beide ook (financiële) partners en geen contactpersoon. Staan jullie al met beide adressen op GoogleMaps? En waarom besparen op vaste nummers? Bellen jullie zo weinig? Netnummers geven lokale binding weer, of ben ik kritisch/ouderwets?

 

Laat wat meer van jullie (vestigingsplaatsen) zien. Het fotomateriaal is nu zo anoniem. Fotografeer lokale stations, stadhuizen, horecapleinen, bedrijfsverzamelgebouwen, eigen kantoren (!), of eventueel vestigingen van kvk/banken/belastingdienst noem maar op.

 

Laatste tip betreft jouw (jullie) e-mailadressen en andere profielen: probeer daar een beetje lijn in te krijgen, nu kies je steeds voor een andere vorm met voorletters, naam, achternaam, volgorde, spatiëring e.d. Kantoorautomatisering en uitingen mogen er voor jullie branche liefst verzorgd uitzien.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Ik heb even niet inhoudelijk gekeken maar puur grafisch en broncode gerelateerd.

 

- Waarom een loze ruimte boven je header?

Mensen moeten nu onnodig scrollen en dat is nergens voor nodig.

 

- Waarom iedere keer een andere foto in de header?

Je kunt beter de foto gebruiken die bij de pagina hoort dan deze iedere keer te laten scrollen in de header. Persoonlijk vind ik het zeer irritant dat deze foto iedere keer verandert.

 

- Waarom gebruik van javascript in je navigatie? Gewoon html met css is een veel betere oplossing.

 

- Waarom gebruik van tabellen om de tekst te positioneren?

 

- Gebruik je bedrijfsnaam in de footer

Dus bijv. © DS Finance - Tjalk 95, 1625 EG Hoorn - info@..ds-f.nl

 

Verder zou ik echt goed een keer naar de technische opbouw van je website laten kijken. Deze is erg slecht. Gebruik van tabellen om de tekst te positioneren geeft eigenlijk al aan dat de website gebouwd is door iemand die er weinig verstand van heeft. Niet lullig bedoelt hoor!

Link naar reactie
  • 0

Om nog even door te gaan over de technische aanpak van de website:

 

- Een zoekbalk (nota bene zonder knop) in je footer? Dat gaat wel tegen erg veel usability richtlijnen tegelijk in.

- De regelafstand van je website is erg laag, dit doet de tekst ogen als een blok.

- Wanneer ik klik op je nieuwbrief en vergeet mijn naam in te typen krijg ik de niet al te vriendelijke boodschap 'vul uw naam in', dat mag wel iets minder dwingend.

- Waarom is er voor gekozen het contactformulier en de contactgegevens op twee verschillende pagina's te zetten?

- Gaan jullie mij spammen nadat ik jullie contactformulier heb opgestuurd? Geen privacy verklaring te vinden.

- Waarom is mijn telefoonnummer verplicht en mijn email adres niet?

- Wat doet die 'reset' knop daar onder dat formulier? Als ik besluit dat ik een foutje heb gemaakt maak ik het betreffende veld wel leeg, als ik geen contact meer met jullie wil browse ik naar een andere website.

- Waarom 'Wij zijn niet standaard en stoffig' en niet 'Wij zijn innovatief en modern, jij ook?'

 

Zoals eerder genoemd is dit technisch een veldslag. Wijs je ontwikkelaar eens op zogenaamde 'template overrides', hij zou moeten weten wat dit zijn en zo niet zich diep moeten schamen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 282 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.