• 0

Sponsoring (social software)

Goeiemorgen!

 

Ik ben bezig met een website-concept dat drijft (inhaakt) op een buzz, maar ook inhoudelijk gezien erg interessant is.

Nu wil ik hiervoor bij een aantal bedrijven aankloppen om te vragen of ze deze site willen steunen met (micro)sponsorships. In ruil voor exposure op de site sponsoren en hun naam verbinden met dit buzzword, dat tevens een nieuwe 'golf' toepassingen aanduidt (met groeipotentieel richting andere dragers). De site dient ook als ontmoetingsplek voor mensen die zich met het begrip bezighouden.

 

Mijn vraag is:

Hoe pak je dat aan? Schrijf je gewoon plomverloren een mail met je voorstel, en wat moet daar dan in komen te staan?

Of zijn daar andere manieren voor?

 

Alvast bedankt voor jullie oneindige wijsheid,

Annedien

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wow, echt geweldig om deze social software giganten aan het woord te horen! Heel inspirerend ook.

 

Ik heb de groep http://groups.yahoo.com/group/socialsoftware maar meteen even geregistreerd want dat was 'ie nog niet!

En voor diegenen die zich hier aan willen melden; leuk!

Ik ga proberen om meer social software geïnteresseerden hier naartoe te krijgen...je weet maar nooit :)

 

Wat zijn jullie ervaringen met social software/social networks?

Ik ben benieuwd of TwaLevel me straks een doosje bonbonnetjes verschuldigd is ;) (of ik hem)

 

Groet,

Annedien

 

Link naar reactie
  • 0

Enorm versie 1.0, work in progress ;D-- maar een eerste concretisering van het plan, waarbij er gaandeweg meer bij zal komen!

 

www.socialsoftware.nl

 

Have a look, en ik hoor graag wat je er van vindt!

 

Hij moet nu al geupdate worden, want we hebben sinds vandaag een columnist/ Chief Killer Apps en hij heet Dennis Hettema! Way cool!

 

Annedien

Link naar reactie
  • 0

Nou, nou :-)

Wat een gebrom!

;D

 

De ontwikkeling gaat gewoon door, de noviteit is misschien van de 'kreet' social software af (kan ik nog niet bevestigen), maar de platforms worden nog steeds verbeterd, er ontstaan nieuwe initiatieven en ik spreek veel ontwikkelaars die ermee bezig zijn, ook voor overheidsinstellingen, netwerken, business clubs, enz.

Ben nu trouwens het boek "Net Gain" aan het lezen; daar wordt nog gesproken over 'online communities', maar in feite hebben ze het daarin al over social software. (En 'social software' is een andere term voor onder andere 'online communities')

 

Ik weet niet of Orkut doodbloedt; je zult toch zelf energie moeten steken in het veroorzaken van leuke dingen? :-)

Aan een netwerk op zich heb je nog niet zo veel ...aan biljartballen alleen heb je niks, je moet ze af en toe wel een poeier geven om dingen te laten gebeuren!

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wie krijgt er wat van wie?

 

Ik ben benieuwd of TwaLevel me straks een doosje bonbonnetjes verschuldigd is ;) (of ik hem)

 

Het fenomeen is niet weg, maar de buzz was volgens mij op z'n hoogtepunt toen deze gedachtenwisseling begon. Het was een nieuw woord voor iets dat al lang bestond. Nu krijgen we weebuddy banking. Is ook een social fenomeen, maar heel internet is socio. Volgens mij zijn we al twee buzzen verder.

 

Zijn bonbons nou social software of hardware?

 

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.