• 0

Mensen die ondernemingsplannen willen lezen

Zijn er hier op het forum ook mensen die ondernemingslannen willen lezen en feedback willen geven? Ik weet namelijk helemaal niets van ondernemingsplannen af en heb een begin geschreven maar zou heel graag feedback willen krijgen over de manier waarop ik dingen beschrijf en hoe ik het aan moet pakken.

Ik denk dat vele meer mensen ditzelfde probleem hebben.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoi Jenneke, dé manier om feedback op je ideeën en opzet (dus inhoudelijk en qua vorm) te krijgen is door het hier te plaatsen. Dan krijg je snel goed commentaar op je plan. Als je het niet openbaar wilt moet je even zoeken in oudere topics, er zijn meerdere mensen die zich aanbieden de ondernemingsplannen van commentaar te voorzien.

Link naar reactie
  • 0

Decorum's advies is goed. Je kunt ook meedoen aan een businesplannenwedstrijd zoals New Venture of Lifewire. Trouwens, als je een oproep doet voor een businessplannenlezer, is het wel zo handig dat je er bij zet waar je businessplan over gaat. Je moet namelijk iemand hebben die verstand heeft van je "business". Aan iemand die alleen maar verstand heeft van "plannen" heb je niks ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Beste Jenneke.

Ik kan je wel een tip geven.

De meeste bussinesplannen worden geschreven vanuit het enthousiame van de ondernemer(ster). De meeste maken de fout door niet diep genoeg in te gaan op het onderwerp "bedreigingen".

Financierders kijken met name naar dit onderwerp omdat hieruit blijkt hoe de schrijver zich heeft georienteerd op de markt en hoeveel kennis men heeft van de markt.

Verder kan ik je mededelen dat het toetsen van een bussinesplan door een private organisatie geld kost.(helaas ook bij ons).

Wat je kunt doen is een afspraak maken bij de kvk. Deze mensen doen dit gratis voor je.

Succes.

John

 


Opmerking van Persoon (administrator): ik heb de verwijzing naar je site verwijderd. Spam is niet toegestaan. Deze link kan je wel opnemen in je 'signature'. Zie je profiel om deze aan te passen

Link naar reactie
  • 0

Wat je kunt doen is een afspraak maken bij de kvk. Deze mensen doen dit gratis voor je.

 

Oooh ik dacht dat je bij de Kvk ook moest betalen. Oke bedankt dan zal ik daar informeren voor een afspraak.

 

Ik zal nog extra aandacht aan de bedreigingen besteden en de vragen waaróm mijn bedrijf zal overleven en waarom hij anders is dan de rest.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.