Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NewContacts
NewContacts
Ik heb een contract aangeboden gekregen voor gebruik van een Callcenter systeem wat elders gehost wordt. Vanuit ons kantoor wordt er ingelogd en bellen wij via de leverancier naar klanten in Nederland.
Nu zijn wij bezig om de facturen nader te bekijken en merken dat wij zowel betalen voor het platformgebruik als de belminuten. Dit loopt sterk op want wij betalen vanaf het moment dat wij inloggen (en er nog geen belletje is gepleegd) plus de gesprekskosten gedurende de dag tot wij uitloggen.
Bij dit ++ verhaal heb ik mijn bedenkingen temeer daar de tekst in het contract vermeld over een prijs incl. verkeerskosten Fixed line NL, zie onderstaande tekst uit het contract.
[Quote contract:
Kosten overzicht:
(*) All-in prijs inclusief redundant platform op 2 locaties, licenties, hardware, IVR software, infrastructuur, SLA kosten, hosting, support, energie+power-backup, verkeerskosten fixed line NL.
Project begeleiding is inclusief, eventuele reis en verblijfkosten buiten Nederland zijn exclusief.
Toelichting platform vergoeding *********;
Voor elke verbindingminuut naar of vanuit ons platform brengen we platformvergoeding in rekening.
Dit geldt dus voor alle verbindingen met de agent, en de verbinding met klant/consument (inbound /
outbound). End Quote]
Op basis van bovenstaande informatie is mijn vraag nu of ik uit hun contract kan aannemen dat de kosten voor het gebruik van telefoon binnen het platformgebruik vallen. Dit op basis van hun tekst [verkeerskosten fixed line NL].
Dus geen aparte kosten voor telefoonkosten maar kosten vanaf het moment dat het platform wordt geactiveerd met een minimum van euro 500 per maand.
Graag jullie reactie hierin daar de tekst dusdanig cryptisch is dat ik er niet uitkom.
Met groet uit Deventer,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag