• 0

testbestellingen

Hallo,

 

Ik zit met een probleem, de laatste tijd krijg k heel veel klanten die zich wel aanmelden maar niks kopen in mijn webshop.

 

nu heb k een beetje een vreemde vraag, willen jullie bij mijn webshop testbestellingen doen om te kijken of deze lukken of juist niet?

 

julie zouden mij hier enorm mee helpen!! mocht je dit willen, zou je dan bij opmerkingen willen zetten 'testbestelling higerlevel'

 

alvast enorm bedankt!

 

link

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb ook even snel getest maar er gebeuren echt rare dingen. Ik voeg 1 product toe en vervolgens ga ik naar het winkelmandje. Dan staan er ineens 3 in terwijl ik er maar 1 heb toegevoegd. ???

 

Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar iedere keer hetzelfde met het type Eonon 1025E. Voeg ik vervolgens andere types toe dan staan er ineens types in het mandje die ik niet heb toegevoegd. Er gaat iets goed mis bij het bestellen!

Link naar reactie
  • 0

Bij mij gaat het ook mis. Klik op de Eonon E1012 op "meer" op de homepage en krijg een 404. Bij opnieuw klikken wordt de informatie wel getoond. Als ik hem in het mandje zet dan wordt er keurig een melding gegeven. In het mandje staan vervolgens de Eonon D1303 en de Xtrons D706 met een bestelwaarde van €769.97 i.p.v. de €220,-- voor de E1012.

 

Bij het verwijderen van 1 product wordt ineens de E1012 als overgebleven item in het mandje getoond. Ook nadat die is verwijderd en er opnieuw op een leeg mandje wordt geklikt staan de 2 eerste items er weer in. Bij verwijderen van 1 item wordt weer een leeg mandje getoond. Wordt er daarna weer rechtsboven opo winkelwagentje geklikt, staan ze er allebei weer in.

 

Gaat goed mis met je database dus...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 244 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.