• 0

Dubbelzijdige visitekaartjes voor 2 verschillende winkels?

Een vraag over het visitekaarje:

 

Ik heb 2 winkels met een heel verschillend assortiment; hebben echt niets met elkaar gemeen.

 

Is dan 1 visitekaartje met op de kanten de 2 verschillende zaken een idee of zijn 2 visitekaartjes beter?

 

 

Graag julie mening?

www.ukstreetwear.nl www.dogsstreetwear.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

2 verschillende

 

Kosten niet zo veel kaartjes en het geeft je wat meer keuze om aan de juiste persoon het juiste kaartje te geven. Je kan tevens beide geven, interesseert het ene kaartje niet kunnen ze het aan iemand anders geven.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Je denkt nu vanuit jezelf ("ze hebben niets met elkaar gemeen"), maar is dat ook zo voor de doelgroep? M.a.w. als je in de ene webshop sportkleding verkoopt en in de andere huisdierbenodigdheden, dan past dat prima bij elkaar voor degene die het kaartje ontvangt.

 

Past het écht niet bij elkaar, dan twee kaartjes. Spreek je min of meer dezelfde doelgroep aan en kunnen mensen op interessante ideeën worden gebracht wanneer ze je andere activiteit zien, dan is één kaartje veel slimmer.

Link naar reactie
  • 0

 

Binnenkort beschikbaar: duo-visitekaartjes! Twee ondernemers op één visitekaartje. Direct gevolgd door het multikaartje: tien op één. Ingehaald door het harmonikaartje: vijftig op één. Uiteindelijk leidend naar het digikaartje: de hele gouden gids op een digitaal medium. Met ingebouwde telefooncel, zodat je meteen kan bellen!

 

...is dat een uitvinding of is dat geen uitvinding?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Je kunt ook met drie stapeltjes kaartjes op pad gaan: bedrijf 1, bedrijf 2 en bedrijf 1 + 2. ;)

 

Laatst heb ik van iemand een uniek visitekaartje uitgedeeld gekregen, of beter gezegd: iedereen mocht er één trekken. Dat valt pas op bij dit doorgaans strikte ritueel van kaartjes uitwisselen!

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Op een beurs kwam ik een klant tegen die een heel scala aan bedrijven had/bezat. Op de voorkant van het kaartje had hij zijn gegevens gezet en op de achterkant had hij een lijst met zijn ondernemingen. in ons geval, thans twee :)

A journey of a thousand miles begins with a single step, Lao Tze

Link naar reactie
  • 0

 

Dan krijg je een soort holding-effect. Is op zakelijk niveau wellicht interessant. Neemt niet weg dat je twee winkels hebt met twee eigen positioneringen en twee doelgroepen, dus het nut van een combikaartje is beperkt. Volgens mij komt het tamelijk goedkoop over.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Het lijkt me duidelijk dat:

- er zijn mensen die het beter vinden staan om twee afzonderlijke visitekaartjes te maken

- er zijn mensen die een voordeel zien bij een dubbelzijdig kaartje

 

Oftewel: doe wat jij het leukst / best / meest professioneel vindt! Je doet het dan hoe dan ook goed!

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.