• 0

abonnementen online verkopen Oplossing?

Beste allemaal,

 

Na dit forum en vele andere te hebben omgespit, heb ik geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden dus stel ze maar hier in de hoop dat iemand een oplossing kan aandragen.

 

Ik wil graag via mijn site een abonnement gaan verkopen per maand kwartaal enz. hier moet een bedrag voor betaald worden via ideal bijv. men word dan lid en kan dan zijn afgenomen abonnement zien geldigheid dus wanneer deze verloopt en de bijbehorende facturen.

Ik zou daarbij graag willen dat zodra het abonnement verloopt er een email gestuurd word.

 

Is hier een oplossing voor..??

 

groeten,

 

Bas

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Vaak zijn dat soort zaken maatwerk, wat weer zeer mee kan vallen als het bijvoorbeeld gekoppeld is aan een bestaand facturatiesysteem. Heb je al eens gedacht over automatische incasso? Of is het echt een abonnement wat je steeds bewust (dus niet stilzwijgend) opnieuw aangaat?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

bedankt voor je reactie het is dus idd zo dat er steeds bewust verlengt zou moeten worden en is dus ook per maand opzegbaar.

 

Ook dating sites maken gebruik van zo'n systeem je weet wel gold / zilver / brons member en dat vervalt op een gegeven moment dus je betaald voor een periode.

 

Ik weet dat hosting bedrijf (domein naam verkoop) van zo'n soort systeem gebruik maken, maar ik kan het dus echt nergens vinden.

 

En helaas ben ik geen php pro haha

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 186 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.