• 0

Waaraan herken ik een echte buitenlandse groothandel?

Hallo allemaal,

 

ik ben zowel nieuw op higherlevel.nl alswel in het ondernemen. Sinds kort ben ik op professionele basis bezig met de online verkoop van hobby en creatief materialen en het geven van creatieve workshops. Nu ben ik op zoek naar buitenlandse groothandels, liefst UK of USA, waarbij ik wat exclusievere producten kan inkopen. Maar wat ik dus vreemd vindt bij de zoekresultaten van 'wholesale craft and hobby products' is dat deze websites vaak op gewone webwinkels lijken die ook gewoon de prijzen bij hun producten hebben staan en dan daaronder de kortingsprijzen voor 'wholesale' (wat we hier dus niet gewend zijn).

 

Mijn vraag is dus hoe ik nu een echte buitenlandse groothandel kan onderscheiden van een retailer die gewoon wat korting geeft wanneer je wat meer inkoopt? Of moet ik wellicht mijn zoekopdrachten wat aanpassen om wèl op de juiste sites te komen?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Heb je de benaming wel goed? Wholesale of supplier zijn meestal de termen die men gebruikt in Engeland voor een groothandel.

 

Je moet je wel realiseren dat groothandels niet echt hoog in google komen. Je moet echt spitten om ze te vinden. Vandaar dat je ook winkels tegen komt. Deze besteden wel tijd en geld aan SEO e.d.

 

Kijk eens op www.alibaba.com of dergelijke sites. Misschien kom je dan een stuk verder.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 190 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.