• 0

vanuit online administratie factureren

Ik oriënteer mij op een online administratie-pakket met facturatie mogelijkheid. De uren die ik wil factureren registreer ik een apart excel-bestand. Dit bestand wil ik maandelijks inlezen in het online pakket en vervolgens de facturen per e-mail versturen.

Ik heb nu op een aantal pakketten navraag gedaan naar deze mogelijkheid, maar geen van de onderstaande pakketten ondersteunt dit. Het is wel mogelijk via tussenstappen (xml/api) maar dat is niet wat ik zoek.

Pakketten die ik geraadpleegd heb zijn:

> afas small business

> reeleezee

> e-boekhouden

 

Iemand suggesties voor een pakket dat wel een excel-bestand (of csv) kan importeren? Of moet ik mijn wijze van urenregisteren heel anders inrichten?

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een geintegreerde tool is het meest optimaal maar daar zijn er helaas nog niet veel van. Heb wel zoiets in ontwikkeling maar het is er nog niet. Alternatief is je uren registreren in je facturen pakket. Dus gewoon steeds de factuur openen en er een uurtje bij tellen.

 

Wat is je business?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Kijk eens op de site van Twinfield. Met dat pakket kun je de uren bijhouden en periodiek factureren. De facturen kunnen ook digitaal worden verzonden. Succes, Rob

ROVé Administratie en Advies voor verantwoord boekhouden, bezoek eens www.rovened.nl.

Wordt Nederland te klein voor ondernemers, kijk eens op www.indoned.com

Link naar reactie
  • 0

De uren die ik wil factureren registreer ik een apart excel-bestand. Dit bestand wil ik maandelijks inlezen in het online pakket en vervolgens de facturen per e-mail versturen.

 

Iemand suggesties voor een pakket dat wel een excel-bestand (of csv) kan importeren? Of moet ik mijn wijze van urenregisteren heel anders inrichten?

 

Mijn eerste vraag zou zijn waarom je je uren in een apart excel-bestand bijhoudt?!

In veel systemen kan je de uren direct aan een project koppelen en op die manier eenvoudig/automatisch tot een factuur komen...

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
  • 0

Ik werk zelf met zoho (www.zohofactuur.nl). Ik gebruik geen tijdadministratie daarbij, maar ik weet dat er wel een mogelijkheid is door het te koppelen met de project-module van Zoho. Als je je tijd registreert in zoho-project kan je daarvan automatisch een factuur maken. Ik weet niet of je excel kan inlezen (wel ms-project-files).

 

Link naar reactie
  • 0

Heb je al eens gekeken naar reeleezee in combinatie met reeleezee uren kan je al je uren bijhouden en direct doorzetten naar de facturering en deze is vervolgens gekoppeld aan de administratie.

 

ik weet niet of dit aan je eisen voldoet, maar je kan het 14 dagen proberen.

 

succes

erik

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de diverse reacties.

 

Het gaat om het registreren van uren van diverse zelfstandige arbeidskrachten. Deze leveren de uren op diverse wijze aan, ik ben gewoon dit te verzamelen in een Excel-bestand.

 

Ik heb nog diverse website bezocht, waaronder de hierboven genoemde websites. Geen biedt deze mogelijkheid.

 

Conclusie, ik zal mijn wijze van werken anders gaan inrichten, op zich ook niets mis mee.

 

Link naar reactie
  • -1

Wellicht is (MOD EDIT: link verwijderd. Probeer je nu over de rug van HL geld te verdienen door deze site te promoten met jouw affiliatenummer achter de link) toch wat voor je. Erg uitgebreid! Eerste maand gratis, daarna MAXIMAAL tien uren. Ideaal factureerprogramma, wellicht ook voor uw zaak....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 280 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.