• 0

Uurloon student voor werkgever

Beste ondernemers,

 

Ik ben sinds 1,5 jaar eigenaar van een eigen zaak. Hiervoor zend ik studenten uit naar verschillende bedrijven. Nu kan ik een enorm contract sluiten met de plaatselijke supermarkten hier. Echter omdat ik nooit op contractbasis werk, weet ik niet goed welke tarieven ik zal hanteren.

Ik heb de volgende vragen:

Stel ik wil een student 9 euro laten verdienen, hoeveel kost dit mij, uitgaande van alle werkgeverslasten, per uur?

Ik heb hier al wat meer over gezocht maar ik kon niks vinden.

 

Groet George

 

[mod-edit:typo in titel gefixed]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste ondernemers,

 

Ik ben sinds 1,5 jaar eigenaar van een eigen zaak. Hiervoor zend ik studenten uit naar verschillende bedrijven.

Stel ik wil een student 9 euro laten verdienen, hoeveel kost dit mij, uitgaande van alle werkgeverslasten, per uur?

 

Beste George1,

 

Al anderhalf jaar zend jij mensen uit naar verschillende bedrijven en je weet niet wat ze je per uur kosten? :-\

 

Antwoord op je vraag: goede uitzendsoftware aanschaffen en het programma berekent dat het je tegen de 14 euro per uur kost.

 

Worden die studenten afdelingschef? 9 euro bruto is nogal wat in die sector

Loon in de supermarkt

 

Ben benieuwd! ::)

 

Ferry

 

Altijd opzoek naar het "That's it!"- moment.

Link naar reactie
  • 0

Hai Ferry.

 

Terechte opmerking van je. Deze 1,5 jaar geleden had ik de jongens in feite gewoon zwart in dienst, omdat het aantal uren nog niet noemswaardigwaren. Echter maak ik de laatste 2 maanden een enorme groei door, waardoor dit soort vragen belangrijk worden om verder door te groeien.

 

Groet Sjors

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.