• 0

nieuwste webshop met auto multimedia

Omschrijving van je concept:

Vandaag de dag worden er door veel leveranciers multimedia systemen voor in de auto aangeboden, vaak worden deze zelfs al vanaf de fabriek af geleverd. Dit klinkt natuurlijk te mooi om waar te zijn, dit soort systemen hebben vaak meer nadelen dan voordelen, zo zijn deze multimedia systemen vaak erg beperkt in de mogelijkheden en in het gebruik.

 

Bovengenoemde nadelen waren voor UniqSound Multimedia voldoende om hier grondig mee aan de slag te gaan, zo kwamen wij op het idee een multimediasysteem te ontwikkelen wat wel exact voldoet aan de verwachtingen van de consument. Het systeem is ontwikkeld met ruim oog op de consument (de eindgebruiker) van het product om zo goed mogelijk aan de behoeften van de consument te kunnen voldoen.

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Unique Articles runnen, nu ben ik toe aan een nieuwe uitdaging, dus zijn wij UniqSound begonnen, ons eigen merk.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

een goede toevoeging creeren in de markt van 'auto multimedia'

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

de radio's draaien op speciale software waarbij je vele applicaties en games kan spelen, andere systemen hebben dit niet.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

de webshop is nog niet helemaal af, ik maak voor mijn webshop maker een lijste met dingen die er nog moeten gebeuren, en daar heb ik jullie hulp bij nodig!

 

dus mocht je wat opvallen of tips of deen hebben, zet het dan hier neer zodat dit de beste webshop wordt! :)

alvast bedankt!

 

de webshp is : http://uniqsound.nl

 

er staan nog wat demoproducten in en nog niet alle afbeeldingen van de producten zijn geladen, maar daar moet je maar even overheen kijken! :)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Er staat nog te weinig (geen?) relevantie content op de site, dus daar valt nog niks over te zeggen.

 

Pas wel op dat het niet te flashy wordt, dus niet te druk qua plaatjes, kleuren en bewegende beelden. Anders is het niet echt gemakkelijk rondkijken voor de klant en dat kost je een hoop potentiële klanten.

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het logo te veel glans hebben dit oogt voor mij goedkoop. Ik weet dat dit persoonlijk is, maar ik denk dat ik dat niet alleen vind. De rest van de site vind ik qua looks wel prima. ;) Ik heb nog een foutje gespot bij merk gebonden systemen staat er Citróén, maar het is CITROËN (zonder hoofdletters natuurlijk).

Gr, Tom

Link naar reactie
  • 0

- Zet voor de grap je site eens op fivesecondtest.com en vraag de bezoekers waar ze denken dat zogenaamde calls to action liggen, ik zie er namelijk tientallen op de frontpage, waardoor er net niet eentje uitspringt.

- Aanvullend op het bovenste punt kan crazyegg.com je waardevolle informatie leveren over waar mensen kllikken

- Een site als deze kan wat mij betreft niet zonder high-res foto's van wat je verkoopt, exact 50% van de producten op je frontpage vertoont een onscherpe 'no image available' placeholder

- Probeer je 'aanbevolen' afdeling er meer uit te laten springen (en haal wat mij betreft de pagination daar weg, 12 aanbevolen items is wat veel van het goede)

- Regel een stopknop op je carousels, ik wil geen bewegende beelden.

- Waarom staat er een advertentie (?) voor Virtuemart op je website?

- Ik zie in je slogan staan dat je 'next generation car entertainment' levert, vervolgs zie ik MacBooks, Blackbarries en CamCorders voorbij komen in je carousel, hoe zit dat?

- Je hebt een .nl domeinnaam waardoor ik veronderstel dat je jezelf exclusief richt op de Nederlandse markt, en gebruikt vervolgens op je website Nederland en Engels dwars door elkaar zonder dat ik enige lijn hierin kan ontdekken, maak een keuze zou ik zeggen.

 

Succes!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.