• 0

Horloges maar waar vandaan???

Goedemorgen allemaal,

 

Al een ruime tijd hebben wij (mijn vrouw en ik ) een aantal bedrijven. Ik mijn Financial consulting bedrijfje en zij haar agentschap voor dames kleding en ass. Nu heeft dit agentschap mij ook wel aangestoken en wil ik ook iets gaan ondernemen.

 

Nu denk ik al ruime tijd aan een eigen horloge merk op de markt te zetten maar ik heb een beetje moeite met het vinden vna de juiste kanalen. Via alibaba dat is allemaal wel te doen maar je weet niet echt wat je krijgt. En als je monstes wil dat betaal je daar erg veel voor. Dus eigenlijk ben ik opzoek naar een leverancier in europa. Die mij voldoende vertrouwen geeft dat ik daar mee in zee zou gaan.

 

We zijn er al uit op welke markt we ons willen richten en wat de uitstraling moet worden dus we zijn al een heel eind maar nu de producten nog.

 

Heeft iemand hier ervaring mee en wil je die met ons delen hoor ik het graag.

 

Met vriendelijke groet,

 

Addy Geerts

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hallo Bas,

 

Bij de trade mart ben ik al een paar keer geweest om me te orienteren. Maar daar heb je veelal de vaste merken en die willen niet voor jou gaan produceren, want ik wil er graag een eigen merkje op kunnen zetten. Maar als je eens kan informeren bij jouw netwerk van winkeliers.

 

Groeten

Addy

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Hoe bedoel je een eigen merk op de markt zetten,maar niet ontwikkelen? Een bestaand merk met eigen merkje?

Ik snap dit niet helemaal...Ben bezig zelf producten te gaan verkopen etc[ geen horloges] dus vind dit wel interessant om te weten.

 

Ik lees dat je vrouw een agentschap heeft voor dameskleding etc., en jij dit wil doen met horloges. Een agentshap houd in de producten verkopen aan detaillisten toch? en niet rechtstreeks aan de consument.

 

Zou mooi zijn als je hier antwoord op had. Kan je helaas niet helpen met het vinden van kanalen.

 

Mvg,

 

Wilfred

Link naar reactie
  • 0

Er bestaan leveranciers die horloges aanbieden ten behoeve van een private brand.

Je koopt deze Horloges als het ware "van de plank", en kunt deze laten voorzien van een eigen merk logo. Deze leveranciers zijn voornamelijk te vinden in het midden-oosten.

 

Wat betreft Europa kom je dan al gauw in Zwitserland uit. Dergelijke fabrikanten zijn er meestal niet erg happig op om voor private brands te produceren, aangezien zij in een niche markt opereren.

 

Link naar reactie
  • 0

Eigen merk moet je wel in aantallen denken.

Verder is het logisch dat de traders op Alibaba om een hoge sample fee vragen. Het is dan ook een handelsplaats voor wholesale. Meestal krijg je wel je sample fee terug bij een daadwerkelijke bestelling van de minimale order kwantiteit.

 

Je kunt ook als agent optreden van een horlogemerk dat in Nederland nog onbekend is maar dan moet je wel garanties kunnen voorleggen.

 

mvg

Lee

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 233 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.