• 0

Internet Blog in een nieuw jasje

Omschrijving van je concept:

Internet-Blog.nl is een website waar men informatie kan vinden over het internet of internet marketing maar ook over internet ondernemingen en normale ondernemingen.

 

http://www.internet-blog.nl

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

De website gestart

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Mensen bereiken die opzoek zijn naar informatie of nieuws

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

er zijn al concepten maar vond het leuk om zelf ook zo iets te starten dus bij deze

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Wat men opvalt anders wilt of wat je irriteert en wat je mooi vindt :)

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik kijk er even kort door de bocht inhoudelijk naar: als je het puur als hobby doet is het prima natuurlijk, maar als bedrijf mis ik hier eerlijk gezegd alles om het interessant te maken. Het nieuws ken ik al, er zijn geen interessante features omheen, het voegt niets toe aan andere nieuwsbronnen. Het voelt aan als een standaard template met wat van bekende bronnen gekopieerde berichten, niet interessant of uniek genoeg om regelmatig op terug te komen.

 

Sorry, echt veel meer kan ik er niet van maken. Wil je hier echt iets unieks van maken, dan zul je flink moeten gaan innoveren qua werking van de site of inhoudelijk nieuwe invalshoeken moeten zoeken. Dat is best een lastige, zeker op het gebied van internet- en ondernemersnieuws.

Link naar reactie
  • 0

In de zwarte balk moet nog wat komen ben ik nog mee bezig...

 

Het is gewoon voor de hobby natuurlijk, ik kan je commentaar goed gebruiken eigenlijk is er al genoeg van die site's..Maar ik heb wat mensen die graag willen schrijven dus die mogen dan aan de slag :)

 

Bedankt voor je opmerkingen dat waardeer ik zeer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 242 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.