• 0

Kassabonnen

Hoe bewaren jullie kassabonnen?

 

De meesten zullen vooral A4 facturen krijgen, maar voor wie ook veel kassabonnen in z'n administratie krijgt, hoe bergen jullie deze op?

 

Er zijn vele systemen, maar ik ben vooral benieuwd naar de praktische oplossingen van mede-forumers.

 

Patrick

 

p.s. Tijdelijk heb ik alles in A4 insteekmappen met 4 vaks-verdeling, maar dit wordt omslachtig als ik het blijf doen. Een plakboek is ook niet alles.

www.castorinterieur.nl - Meubels op maat

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dat nietje dat gejast wordt, doet het prima, ook bij mij. Bovendien heb je dan ruimte voor administratieve notities (boekstuknummer etc) Als de bon slecht leesbaar is, kun je belangrijke info op het A4-tje overpennen.

 

Ik heb in het verleden ook van die transparante mapjes gebruikt, maar dat ordent niet (naam crediteur op alfabet)

 

Voor ze geboekt zijn worden kassabonnen gewoon in zo een ouderwets degelijk postbakje gegooid. Dat bakje wordt op 'Administrationday' geleegd en verwerkt.

 

Geen bon ingeleverd? Geen geld terug!

 

Trouwens leuk ja, zo'n praktische vraag.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb een keurig systeem met doorgenummerde boekingsbladen (tja... vakgek ;-) ) Maar daar gaan de kassabonnetjes gewoon met een plakbandje op. Als ik een ding af mag raden: gebruik in ieder geval geen paperclips! Daar blijft altijd teveel achter haken, en dat wat er achter moet blijven zitten, dat valt er tussen uit... zul je altijd zien!

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.