Als klanten bij mij een product bestellen krijgen ze een offerte waarop vermeldt staat dat de bestelling bevestigd kan worden door de aanbetaling over te maken op rek ....
Ook staat erop dat de koper akkoord gaat met de AV, en hoe deze te krijgen zijn.
Kan ik de aanbetaling zien als een vervanger van de handtekening?
Omdat ik veel klanten via e-mail krijg, werkt dit goed, maar is het nodig om dan ook nog via de post een ondertekende overeenkomst te verzenden? De drempel om te bestellen wordt natuurlijk meteen groter als de handelingen omslachtiger worden.
Of kan ik redeneren dat niemand geld overmaakt als hij geen akkoord geeft voor de overeengekomen order?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Casint
Casint
Als klanten bij mij een product bestellen krijgen ze een offerte waarop vermeldt staat dat de bestelling bevestigd kan worden door de aanbetaling over te maken op rek ....
Ook staat erop dat de koper akkoord gaat met de AV, en hoe deze te krijgen zijn.
Kan ik de aanbetaling zien als een vervanger van de handtekening?
Omdat ik veel klanten via e-mail krijg, werkt dit goed, maar is het nodig om dan ook nog via de post een ondertekende overeenkomst te verzenden? De drempel om te bestellen wordt natuurlijk meteen groter als de handelingen omslachtiger worden.
Of kan ik redeneren dat niemand geld overmaakt als hij geen akkoord geeft voor de overeengekomen order?
www.castorinterieur.nl - Meubels op maat
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2659-aanbetaling-geldig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag