Ik ben een computernerd en heb een programma geschreven waar een amerikaans computer bedrijf in geïnteresseerd is. Zij willen met mij een OEM contract aangaan. Door mijn produkt kunnen zij hun software verkopen in veel meer andere landen wereldwijd.
Ik heb hier natuurlijk nog nooit mee te maken gehad.
Hoe kom ik aan hulp, wat houdt een OEM in, hoeveel procent krijg ik dan van hun verkochte software, waar moet ik aan denken en hoe zorg ik dat zij mij niet uitknijpen? ???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Whof
Whof
Ik ben een computernerd en heb een programma geschreven waar een amerikaans computer bedrijf in geïnteresseerd is. Zij willen met mij een OEM contract aangaan. Door mijn produkt kunnen zij hun software verkopen in veel meer andere landen wereldwijd.
Ik heb hier natuurlijk nog nooit mee te maken gehad.
Hoe kom ik aan hulp, wat houdt een OEM in, hoeveel procent krijg ik dan van hun verkochte software, waar moet ik aan denken en hoe zorg ik dat zij mij niet uitknijpen? ???
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26598-help-ik-heb-iets-moois-gemaakt-en-nou/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag