• 0

kindershirts importeren of toch niet...???

Ben momenteel bezg met het opzetten van een eigen zaak, het gaat om kinderkleding en dan met name shirts.

Nu ben ik op zoek naar leuke modellen merkloze kindershirts (lange/korte mouwen) in verschillende kleuren.

Het mag geen merk hebben omdat ik ze nog ga oppimpen en dus mijn eigen merknaam erin wil hebben.

De eisen aan de shirts zijn dat ze goeie kwaliteit moeten zijn en een leuk model.

 

Is het nu handig dat ik zie shirts uit het buitenland ga halen (hoor vaak Turkije vallen) of zijn er binnen nederland ook mogelijkheden. Ben al dagen internet en dit forum aan het afstruinen en ik hoop dat er hier iemand is die mij wat verder op weg kan helpen.

 

Alvast hartelijk bedankt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Natuurlijk zijn er binnen Nederland ook mogelijkheden en zij halen het dan vaak zelf ook weer uit het buitenland. Dan heb je dus een extra schakel. Je kunt er voor kiezen om het als principe te hanteren: je verkoopt t shirts die in Nederland geproduceerd worden: beter voor het milieu (geen transportkosten) en er is zeker weten geen sprake van kinderarbeid of slechte arbeidsomstandigheden.

 

Als je dat niet wilt, dan zou ik op zoek gaan in bijvoorbeeld Turkije inderdaad (en er dan alsnog voor zorgen dat je zeker weet dat er geen slechte arbeidsomstandigheden zijn). Bijvoorbeeld deze www.akcakaya.biz

Link naar reactie
  • 0

Je kunt er voor kiezen om het als principe te hanteren: je verkoopt t shirts die in Nederland geproduceerd worden: beter voor het milieu (geen transportkosten) en er is zeker weten geen sprake van kinderarbeid of slechte arbeidsomstandigheden.

 

En waar komt die katoen dan vandaan? Vanuit het oogpunt van transportkosten kun je beter in de buurt van de bron verwerken, dan hoef je alleen het eindproduct te vervoeren. Worden er nog t-shirts in Nederland gemaakt?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik woon zelf in marokko en heb daar een naaiatelier.We maken ook kindershirts.ook kleine oplages.We maken inmiddels artikelen voor een heel aantal webshops in nederland.

Voor een idee van de kinderkleding die we maken kan je een kijkje nemen op onze eigen site www.knoemels.nl maar we maken buiten kinderkleding ook dameskleding,knuffels,accecoires enz.

wil je graag meer informatie mail me maar gewoon naar noera1@gmail.com

groetjes sandra

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en de moeite om het te verkrijgen is verspild.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 206 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.