• 0

Wat vinden jullie van mijn: Bedrijf!

Omschrijving van je concept:

Ik ben een onderneming gestart die zich (tot nu toe) enkel en alleen focust op

het ontwerpen van een professioneel maar ook persoonlijk logo. Mijn doelgroep is

voornamelijk de startende ondernemer, omdat we relatief zeer goedkoop zijn. Natuurlijk

is elke ondernemer die een logo wil welkom! Mijn website is : http://www.logo4life.nl/

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Tot nu toe heb ik helemaal niets door iemand anders laten doen dan door mezelf. Ik heb zelf de naam bedacht, de website gebouwd, het logo ontworpen, de teksten geschreven. Ik ben ook naar goede manieren gaan zoeken om mijn bedrijf te promoten en mijn doelgroep te bereiken.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Dat ondernemers niet meer honderden euro's hoeven te betalen voordat ze een logo hebben waar ze zelf tevreden mee zijn!

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Ik ben niet zo ontzettend duur zoals vele grafische ontwerpers dat zijn. Ook is het zo dat bij de meeste ontwerp bureaus je een aantal concepten krijgt en je daar uit moet kiezen. Bij Logo4Life krijgt u net zoveel concepten als u nodig heeft voor we iets gevonden hebben dat bij u past!

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop op wat duidelijke en opbouwende feedback. Misschien vind je de prijs wel zo laag dat je het niet vertrouwd? Wat zou voor jou als potentiële klant de reden zijn om geen logo bij ons te bestellen? Misschien vind je de website zeer onprofessioneel? Ik kan best tegen wat harde kritiek,

je leert er alleen van en je kunt er veel meer mee dan ongemeende complimenten! (Niet dat welgemeende complimenten niet welkom zijn natuurlijk ;) )

 

 

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Even snel gescand en het eerste wat mij opviel was de afgelopen aanbieding:

 

Op het moment hebben wij zeer een speciale actie. Voor slechts €69 heeft u een professioneel

ontworpen eigen logo met een onbeperkt aantal revisies. Dat betekent hoge kwaliteit voor een zeer lage

prijs! Maar hier snel gebruik van want deze actie is slechts geldig tot 14 April 2010 (14-04-10)!

 

 

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
  • 0

Nou zeg, ik dacht toch echt dat ik het regelmatig goed nagelezen had, ik denk

dat ik dat nog maar een paar keer ga doen :)

 

Of even door een spellingscontrole heen halen (tekst plakken in MS Word moet dit soort zaken er ook uithalen)...

Smaak: de è's in zelf etc. vind ik ook minder.

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Link naar reactie
  • 0
Als u besloten heeft dat u uw eigen logo door ons wilt laten ontwerpen, neemt u simpel contact met ons

op door te mailen. U krijgt dan zo snel mogelijk een email terug met een bijgevoegd formulier dat u in

mag vullen en terug kunt sturen. Op dit formulier vult u onder andere wat informatie over uw bedrijf in

en u verteld wat voor ideeën en verwachtingen u heeft van uw eigen logo. Vervolgens gaan wij aan de slag.

 

Waarom laat je de eerste stap niet gewoon weg. Dus dat de klant op jullie site direct een formulier in kan vullen voor het aanvragen van een ontwerp. Je hebt nu een extra drempel ingebouwd (eerst een e-mail sturen, dan krijg je het formulier en dat moet je dan weer terugsturen) terwijl dat naar voor zover ik kan beoordelen niet eens nodig is.

Link naar reactie
  • 0

Hier heb je deel gelijk, en deels ongelijk in. Het is mij namelijk nu al drie keer

gebeurd dat een klant een aanvraag deed voor een formuliertje, en nadat ik

deze opgestuurd had heb ik nooit meer iets van deze klant vernomen. Het zou dus jammer

zijn als de klant zijn/haar gegevens invult, waarnaar ik gelijk concepten ga maken

die nooit gebruikt zullen worden. Het is echter wel een tip die ik misschien in de toekomst

zou kunnen gebruiken.

 

Hoe vinden jullie de website op zich? Design? Layout? En wat vinen jullie van de prijs?

 

Bedankt voor de reacties tot zover!

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Vanuit de zakelijk kant gezien:

Heb je een ondernemingsplan gemaakt?

Hoeveel logo's moet je week maken om ervan te kunnen leven?

 

(Je vraagt immers niet perse opmerkingen over de website, maar over het bedrijf).

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0

Daar heb je helemaal gelijk in JohannesRegelink. Ik zal je eerlijk toegeven dat ik

ook nog gewoon werk. Ik wil eerst zien of ik het goed kan laten lopen voor ik mijn

baan er ook voor opgeef. Daar heb ik geen ondernemingsplan gemaakt. Ook zijn de onkosten

tot nu toe miniem omdat ik bijna alles zelf gemaakt/gedaan heb. De enige kosten

die ik moet zien te dekken zijn hosting/advertising/domein. Om je vraag te beantwoorden:

ik heb dus geen ondernemingsplan. ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Daarom is het niet alleen belangrijk dat een eigen logo duidelijk

en professioneel is, maar ook dat u zèlf tevreden bent met uw logo. Bij Logo4life proberen wij hierin dan

ook een middenweg te vinden. Wij ontwerpen een professioneel en duidelijk logo voor u, waar u zèlf ook

trots op bent!

 

Ik vind het stukje van die middenweg nogal vreemd. Een middenweg komt voor mij over als een oplossing die niet 100% is en bij een logo moet het toch mogelijk zijn aan beide eisen te voldoen.

 

Wil je echt een onbeperkte aantal revisies toestaan? Wat als ik na 3 maanden nog altijd niet tevreden ben. Krijg ik dan nog steeds de service als in het begin?

 

Vele andere bedrijven

bieden goedkope diensten aan om voor u een eigen logo te ontwerpen, jammergenoeg zijn dit soort

logo's niet persoonlijk en vaak eentonig

Dit zou ik weglaten, ik vind het niet professioneel staan om de concurrentie af te breken. Ten slotte doen ze hetzelfde als jij en kan de kwaliteit dus even goed zijn. Waarom zou jij dan anders en beter zijn?

 

Ik ga trouwens akkoord met de opmerking over het formulier, laat het meteen terugsturen. Begin pas te werken bij betaling of voorschot ofzo?

 

Op dit formulier vult u onder andere wat informatie over uw bedrijf in

en u verteld wat voor ideeën en verwachtingen u heeft van uw eigen logo.

 

U vertelT

 

Waarom kunnen je klanten alleen met paypal betalen? Dit is weer een extra drempel. Paypal aanmaken is niet moeilijk maar klanten willen dat soms niet voor allerlei redenen.

 

Van waar komt die -20 euro langs rechts? Is dat een tijdelijke actie en kost het logo anders 89 euro?

Link naar reactie
  • 0

Ik zal eens kijken naar de stukjes die je weg zou laten/wijzigen, hier zit misschien

wat kern van waarheid tussen. Ook zal ik de spelfout even verbeteren. Ik ben inderdaad

eerst uitgegaan van een prijs van €89,00, maar heb ik na een tijdje omlaag

geschroefd. Klanten kunnnen niet alleen met paypal betalen?

 

"U kunt ook simpelweg via bank of creditcard betalen. Wij sturen u een factuur waarop alles gegevens staan die u nodig heeft..."

 

Misschien moet ik dit wat duidelijker neerzetten ;) Bedankt voor je feedback!

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Hallo Sander,

 

Ik vind het allemaal erg anoniem. Op je homepage zeg je "Op de 'Contact' pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft om contact met ons op te nemen ..." maar ik zie geen naam, geen (e-mail)adres, geen telefoonnummer en geen KvK nummer.

 

Je richt je op bedrijven, is die 69 euro dan inclusief of exclusief btw?

 

Verder inderdaad hier en daar wat tik- en taalfouten. Daar zou ik nog even naar (laten) kijken. En accenten die bedoeld zijn om de nadruk op een woord te leggen wijzen altijd naar rechts, dus niet zèlf, maar zélf.

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Daar heb je helemaal gelijk in JohannesRegelink. Ik zal je eerlijk toegeven dat ik

ook nog gewoon werk. Ik wil eerst zien of ik het goed kan laten lopen voor ik mijn

baan er ook voor opgeef. Daar heb ik geen ondernemingsplan gemaakt. Ook zijn de onkosten

tot nu toe miniem omdat ik bijna alles zelf gemaakt/gedaan heb. De enige kosten

die ik moet zien te dekken zijn hosting/advertising/domein. Om je vraag te beantwoorden:

ik heb dus geen ondernemingsplan. ;)

Ok, geen probleem uiteraard. (Je grootste kostenpost zal toch software worden (/zijn)).

 

Wat betreft website en uitstraling:

- Je gaat nu concurreren op prijs: waarom? en waarom dan deze prijs en niet 200, 500 of 1000 euro hoger? (Met deze prijsstelling en keuze voor onbeperkt aantal revisies krijg je automatisch de "zeur-klanten" die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zetten. Wat als je er 500 euro bovenop zet en de helft minder klanten krijgt?)

- Welkom heten op een website schijnt niet meer van deze tijd te zijn.

Vele andere bedrijven bieden goedkope diensten aan om voor u een eigen logo te ontwerpen, jammergenoeg zijn dit soort logo's niet persoonlijk en vaak eentonig. Er worden vaste vormen en symbolen gebruikt die van te

voren zijn opgenomen in een grote database. Bij Logo4Life doen we dit heel anders!

Je zet je af tegen andere bedrijven die iets goedkoops en standaards aanbieden. Je hebt het over vaste vormen en symbolen.

- Waarom zet jij je af naar die anderen toe? Waarom laat je niet gewoon zien dat je goed bent ipv laten zien dat anderen niet goed zijn.

- Wat betreft vaste symbolen: de 4 in een rondje van je logo is toch ook wel een vrij vast symbool (en daarvan wordt het niet minder!)

 

- Waarom maak je alleen een logo en geen gehele huisstijl (en misschien zelfs webdesign)?

- Ik wil altijd graag de persoon achter een bedrijf weten / kennen. Zeker ontwerpen is iets dat heel persoon gebonden is. Jij kan niet zomaar vervangen worden door iemand anders: daar komen namelijk andere logo's uit. Dus: waarom stel jij je niet gewoon voor? Foto erbij, telefoonnummer (mag best mobiel zijn als je het alleen doet en dat ook uitstraalt) enz.

- Een link naar LinkedIn en MySpace waar 1 relaties op staat zou ik er nog niet opzetten. Heb je geen relaties? is dan de vraag die mensen stellen.

- Een RRS feed is alleen van belang als er regelmatig nieuwe dingen komen. Op dit moment staan er twee bijdragen tot 19 januari 2010 in.

- Of je Flickr pagina staan dezelfde logo's als in het tabblad portfolie: wat is het doel van de Flickr pagina? Of beter gezegd de link ernaar toe vanaf je website?

- Waarom bied je mensen aan via Paypal te betalen? Welk voordeel heeft dat boven het sturen van een factuur?

 

Kort gezegd: zeker de potentie om er een leuk bedrijfje van te maken, maar schroef dan de prijs omhoog, laten weten wie je bent en hoe je te bereiken bent en ga ervoor!

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie
  • 0

Ik ben het met de andere leden eens.

 

Zeker de prijs. Voor die prijs verwacht ik eigenlijk niets. Klinkt raar hé? Normaal zeuren Nederlanders dat iets te duur is. Of is het juist de bedoeling zodat mensen niet gaan zeuren als het niet helemaal zo wordt als dat de bedoeling is?

 

Jouw porfolio. Is dat echt? Of om te lokken? Kan je geen verwijzing maken naar de site's van de bedrijven die dit door jouw hebben laten maken?

 

Verder vind ik het een hele mooie en strakke site. Mijn complimenten!

Link naar reactie
  • 0

De feedback is hier echt super!!! En zeker bruikbaar om mee te werken. ;D

Bedankt allemaal!! :)

 

Om de vraag van Ballorig te beantwoorden: Mijn portfolio is 100% van mij, elk logo

is helemaal door mijzelf gemaakt. Van deze logo's zijn er echter maar 1 of 2 in gebruik

genomen door bedrijven en deze heb ik op internet niet meer terug kunnen vinden.

Deze logo's heb ik namelijk gemaakt toen ik nog zeer actief was op website waar een

klant gewoon een aanvraag plaatst, en verschillende designers allemaal aan de opdracht

beginnen, hopend dat hun design gaat winnen. URL's naar de bedrijven gaat dus niet lukken.

 

Ik ga vanavond of morgen eens een duidelijk lijstje maken van alle punten die jullie opgenoemd

hebben, echt super bedankt tot zover jongens!!! Natuurlijk is meer feedback altijd nog

welkom, maar dit is al veel meer dan ik had verwacht :)

 

Sander

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

Ik probeer mijn website altijd wat meer te verbeteren en ben nu opnieuw (Versie 3 ondertussen) tot een nieuwe versie

gekomen. Ik ontwerp logo's en huisstijlen van goede kwaliteit tegen scherpe tarieven.

 

Originele website:

 

http://www.logo4life.nl/

 

Versie 3:

 

http://www.logo4life.nl/V3

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Niets uitbesteed, ik doe alles op eigen kracht.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Klanten aantrekken om bij mijn hun logo of huisstijl te bestellen en vervolgens voor hun precies te gaan ontwerpen waar ze naar op zoek zijn.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Helaas zijn er vele ontwerpbureau's, maar ik probeer eruit te springen met scherpe prijzen, klantvriendelijkheid, goede recensies en 100% tevredenheidgarantie!

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoor graag van jullie wat jullie aan V3 wel een verbetering vinden, wat jullie nog missen uit de huidige versie, wat jullie

nu beter vinden etc. Zo wil ik uiteindelijk de twee versies combineren tot een ideale oplossing!

 

 

 

 

 

Alvast erg bedankt, ik kan altijd rekenen op goed commentaar hier op HL en ik twijfel er niet aan dat het deze keer

opnieuw zal gaan lukken!

 

Sander

 

PS: Voor de lancering zal het portfolio nog wat worden uitgebreid, maar de indeling blijft hetzelfde. ;)

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Tipje:

 

Ik zou er voor kiezen om de tekst in de blokken bovenaan als echte tekst te weergeven ipv in een plaatje.

Dit zorgt er voor dat zoekmachines ook die teksten meenemen in hun crawl :)

 

Edit: ik zie dat je dat op meer pagina's hebt gedaan, o.a. de portfoliopagina.

Link naar reactie
  • 0

Je bedoelt de twee pakketten? Heb ik over na zitten denken, maar het is vrij lastig het precies zo in te delen dat het binnen

die box past als je het gewoon gaat typen. Regelafstand, uitlijning etc. is dan veel lastiger af te stemmen. Goede tip, maar

dit was een besluit van mij ;)

 

EDIT: Inderdaad op de portfolio pagina ook, omdat dit alles er grafisch een stuk beter uit komt te zien. Het aantal

lettertypen dat toe te passen is op een website is helaas maar zeer miniem... Misschien heb jij daar een oplossing voor?

Logo ontwerp en huisstijl ontwerp tegen eerlijke prijzen bij Logo4Life

Link naar reactie
  • 0

Hoi Sander,

 

Je logo (4) deed me denken aan RTL 4. Komt natuurlijk door het getal 4 maar ook, en misschien handig om daar naar te kijken. De kleur is nagenoeg identiek. Verder een strakke site.

 

Gr,

 

Michael

Parte-ICT . Voor ICT beheer, en clouddiensten zoals: Hosted Exchange, Hosted Desktop. Gericht op het MKB

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er even snel naar gekeken (teksten/code etc dus verder niet bekeken), er waren twee dingen die mij opvielen.

 

1) Ik kan niet op logo4life klikken om terug te gaan naar de homepage (vind ik persoonlijk altijd fijn)

 

2) Op de contact pagina staat kvk, btw en email niet netjes uitgelijnd. Dit is makkelijk op te lossen door het in een tabelletje te zetten.

 

Voor de rest duidelijk en overzichtelijk :).

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 171 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.