• 0

hoesjes voor mobiele communicatie apparaten

Hoi,

Mijn naam is Marieke en ik ben vorig jaar afgestudeerd. Op dit moment ben ik aan het uitzoeken om een nieuw product te realiseren. Businessplan gemaakt, product uitgedacht en markt in kaart gebracht. Laat ik het zo zeggen, het wordt een innovatief maar relatief simpel te vervaardigen beschermend omhulsel voor een mobiel apparaat. Het ontwerp heb ik geschetst maar het dient nog wel exact uitgetekend te worden. Dat is iets dat ik zelf zal doen. Nu ben ik op zoek naar een fabrikant dicht bij (Benelux, Duitsland of Engeland) die een prototype kunnen bouwen naar aanleiding van mijn tekening en het vinden van een betrouwbare fabrikant (waarschijnlijk in China of ander prachtig land in het oosten).

 

Heeft iemand die dit leest een suggestie voor mij wat een goed bedrijf is waar ik eventueel mijn prototype kan laten vervaardigen. Kunststof cq plastic of rubber in een gietmal met toevoegen van ritssysteem. Ik heb zelf al een aantal kleine bedrijfjes gevonden, maar hadden toch net niet deze mogelijkheden.

 

Andere vraag is of iemand een bedrijf in het oosten kent die in grotere productieoplage zoiets kan vervaardigen. Ik heb op alibaba.com rondgeneusd, maar kom niet veel wijs uit deze bedrijven. Ik heb totaal geen ervaring met zaken doen met dit soort bedrijven en business in het oosten. En is het wijzer om toch de andere kant op te gaan, de VS?

 

Ik hoop dat iemand mij een kleine aanknopingspunt kan geven.

 

Bij voorbaat dank, en je kan mij altijd bereiken op mijn e-mail kabeljouw@gmail.com

 

Groet, Marieke Bakeljouw

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.