Afscheid van onze Fred Wiersma, overleden op 49 jaar

Aanbevolen berichten

OW sorry , zo bedoelde ik niet, ik voel me ook niet gepasseerd oid. Ik bedoelde meer te zeggen dat ik met stomheid geslagen was om dit te lezen terwijl ik alleen even ging kijken of er nog een interessant onderwerp bij was gekomen.

 

Zo heb ik het ook niet opgevat, maar ik realiseerde me dat het bij sommigen wellicht tot onduidelijkheid zou kunnen leiden. Vandaar.

Link naar reactie

Tjee, de eerste mail die ik las vanochtend vroeg……. Ben er behoorlijk ondersteboven van.

 

Zeker de periode dat het minder ging met me, heeft Fred regelmatig contact gezocht en hebben we veel gemaild en gebeld. Ook al hebben we elkaar nooit persoonlijk IRL ontmoet, toch voelden die gesprekken altijd zeer vertrouwd.

 

Fred jongen, bedankt voor je steun en de geweldig fijne gesprekken. Ik hoop dat het nu goed gaat met je…

 

Marcel

 

Link naar reactie

Het laatste bericht dat ik van Fred heb mogen ontvangen was van 29 april. Hij gaf daarin aan dat hij het op dit moment te druk had om concreet samen te werken. En nu komt het er dus nooit meer van....

 

Ik kende Fred helaas (nog) niet persoonlijk. Maar zijn reacties, adviezen, hulp, en aanbod om samen te werken toonden mij dat hij een bijzonder hulpvaardig mens was. Voor dit forum, maar vooral voor zijn nabestaanden zal dit een groot verlies zijn. Sterkte gewenst aan iedereen die hem kende.

 

Link naar reactie

Met stomheid geslagen was ik vannacht toen ik mijn mailbox opende en het bericht van Paul en Suzanne las.

Fred was één van die mensen waar je alleen maar respect voor kon hebben, zijn vriendelijkheid en rust als persoon bracht hij feilloos over in zijn berichten op HL.

 

Vorig jaar zeker nog een half uur telefonisch gesproken met Fred over de dood en reïncarnatie en daarom:

Fred adieu et un bon voyage.

 

Onze condoleances en veel sterkte toegewenst voor de familie, vrienden en alle kennissen van Fred.

Link naar reactie

De berichten hier lezend, heb ik helaas Fred nooit in real life mogen ontmoeten of spreken. Zijn bijdrage aan discussies was/zijn vaak van grote waarde. Ik zal zijn bijdrage dus ook erg gaan missen.

 

De mail van zijn overlijden kwam als een schok.

 

Mijn gedachte gaat uit naar de nabestaanden die het grote gemis een plek in hun leven moeten gaan geven.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie

In de verte slaat de bliksem.

Automatisch trekt het mijn ogen, maar de nevel is te dicht.

Dan raast het gedonder over me heen.

Ik voel de regen op m'n gezicht.

In de verte slaat de bliksem.

En ik voel hoe de kilte me raakt.

De tijd valt weg uit mijn leven.

Ik ben tot niets. Ik ben tot stilte gemaakt.

Link naar reactie

Sterkte voor de familie met dit ongetwijfeld vreselijke verlies....

www.muscatmeijer.nl MUSCAT MEIJER Juristen biedt een compleet dienstenpakket aan ondernemers in het MKB. Wij buigen ons graag over uw juridische, fiscale en administratieve vraagstukken. U kunt daarbij rekenen op een professionele aanpak en creatieve oplossingen waar dat in uw belang is.

Link naar reactie

Wat een ontzettend schokkend nieuws. Toen ik dit topic opende had ik een minder definitief afscheid verwacht.

Ik ken hem niet persoonlijk, maar weet wel dat hij een waardevolle bijdrage kon leveren aan dit forum.

 

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

 

Karin

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Het raakt mij nog steeds enorm. De afgelopen dagen heb ik dit topic zoveel als mogelijk overgeslagen. Ik hing óf in de ontkenningsfase óf in teveel emotie.

Maar... zoals velen dit wellicht herkennen. Als je er eenmaal met tegenzin bewust van bent "Fred is niet meer", dan steunen bovenstaande berichten wel enorm de nabestaanden. Zo ook mij.

Nu had ik gisteren dit voor Fred al in ons admindeel geschreven, maar zal het ook hier plaatsen.

 

Lieve Fred. Ik zal je missen..... Onze nachtelijke wijntjes na een modmeeting en off-line feestjes. Ons roddeltante-avond bij mij op het terras. Ons uitje naar de Parade in Den Haag.

Het verdriet wat ik nu voel moet ik verwerken.

Lieve Fred met je vrolijke eigenwijze gedrag. Ik zal jou enorm missen. Maar ik zal alle mooie momenten van jou koesteren om zodoende (na mijn tranen), met een glimlach aan jouw terug te denken.

 

Voor degenen die tijdens Fred's uitvaart afscheid wil nemen:

 

De uitvaart van Fred zal plaatsvinden op woensdag 12 mei a.s. in het crematorium van Rosmalen (Oude Baan Oost 170, Rosmalen) en begint om 12:00 uur.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Retired Mod     7,5k 1439

Ik had dezelfde gedachte als Karin.. je verwacht een afscheid van HL maar niet een afscheid van het leven..

 

wat vreselijk toch!..

 

Fred, dank je wel voor je bijdragen aan dit forum...

 

en aan de nabestaanden veel sterkte en kracht om dit ongetwijfeld grote verlies te verwerken..

Link naar reactie

Ik sluit me graag aan bij de voorgaande schrijvers en wil bij deze iedereen, online maar vooral ook in Fred's persoonlijke omgeving, veel sterkte wensen. Fred, bedankt!

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Ik ben hier stil, heel stil van.... en uitermate geschokt.

 

Meerdere keren hele fijne gesprekken met Fred gehad. Ik had hem hoog zitten, in mijn ogen echt een oprechte en goede vent.

 

En dan dit.... niet te bevatten bijna...

 

Ik zag uit naar nog meer boeiende gesprekken in de toekomst met dit warme mens.

 

Fred, ik hoop dat je op een betere plek bent. Je gaat heel erg gemist worden.

 

Heel veel sterkte toegewenst aan zijn dierbaren.

 

 

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.