• 0

starten van een bedrijfje

Allereerst wil ik me graag voorstellen als nieuw lid,ik ben Jelis Noom.

Ik ben17 jaar,doe havo 5 en enorm geïnteresseerd in ondernemen. Ik weet dat veel mensen ongeveer de zelfde vragen gesteld hebben als ik maar kon niet echt antwoorden op mijn vragen vinden. Via een collega kwam ik in contact met een handelaar in professionele schoonmaakmiddelen.hij wou mij wel artikelen leveren waar ik al een goede opslagplaats voor heb dus dat is geen probleem. Ook zal hij alles terugnemen wat ik niet verkoop. Ik zat te denken aan een marktkraampje op een bazaar of misschien weekmarkt(waar dit artikel echter niet heel erg voor geschikt is denk ik)als begin. En dat later uit te breiden naar een webwinkel als het blijkt te lopen (tip wat daar een goede site voor is?heb lopen zoeken maar de meningen zijn nogal verschillend)Alleen lijkt het me niet dat je z’n product makkelijk verkoopt op het internet. Iemand daar ervaringen mee?Heeft iemand trouwens goeie ideeën welke markten een beetje lopen in regio Tiel? Natuurlijk speelt geld een rol maar Ik wil dit niet doen om ff snel een miljoen te verdienen, maar wil graag aan m`n ervaring werken

Graag een antwoord

Jelis

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hi Jelis,

 

Welkom op het forum! Leuk om te horen dat je aan je ondernemerschap wilt werken en bouwen!

 

Ik zou je toch willen adviseren om zelf nog eea uit te zoeken. Er is op dit forum al veel geschreven over ecommerce software. Daarnaast denk ik dat je het beste eens zelf langs kunt gaan op wat markten in de omgeving van Tiel. Ga eens wat opsnuiven en vraag direct aan de marktmannen (en vrouwen) naar hun ervaring en tips en trucks.

 

Ik zou me daarnaast ook even verdiepen in de vereisten zoals kvk (en de handlichting omdat je minderjarig bent) btw nummer, vergunningen, etc. Waarover ook veelvuldig op dit forum is geschreven!

 

 

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

He

Dankjewel

Ja heb ik gedaan zit er vooral mee of dit product wil gaat verkopen op internet

bovendien zijn de aanbevelingen van softwares enorm verschillend

is eenmanszaak het beste of is het beter om het op de naam van mn ouders te doen(vof)

gr jelis

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 76 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.