Matchmaking event JACQUARD

Aanbevolen berichten

Vooraankondiging Matchmaking event JACQUARD

 

 

Software, de binaire motor

 

Datum: woensdag 10 maart 2004

Locatie: Stadion Galgenwaard te Utrecht

Organisatie: NWO Exacte Wetenschappen, Senter

 

 

 

JACQUARD is een gezamenlijk programma van het Ministerie van Economische Zaken, het ministerie van Onderwijs Cultuur en Wetenschappen en NWO. Met een budget van EUR 13,6 miljoen subsidieert JACQUARD onderzoek op het gebied van software engineering.

 

 

 

Op het matchmaking event 'Software, de binaire motor' ontmoeten vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en de wetenschap elkaar. Doel van de bijeenkomst is te komen tot nieuwe ideeën voor toekomstig onderzoek. Die ideeën zijn bedoeld als aanzet tot verkorte projectvoorstellen die universiteiten en onderzoeksinstellingen eind maart in de vooraanmeldingsronde van het programma JACQUARD kunnen indienen.

 

 

 

Aanmelden

 

U kunt zich voor het event aanmelden via www.senter.nl/jacquard. U kunt daar uw voorkeur voor een van de onderstaand vermelde themaworkshops aangeven. Er is plaats voor maximaal 150 deelnemers.

In februari is het definitieve programma bekend en sturen wij u een mailing. Via de website www.senter.nl/jacquard blijft u op de hoogte. Deelname aan het symposium is gratis.

 

 

Het belooft een boeiende dag te worden. Namens de Programmacommissie JACQUARD hoop ik u dan ook op 10 maart in Utrecht te verwelkomen.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Prof. dr. Hans van Vliet,

Voorzitter Programmacommissie JACQUARD

 

 

 

 

 

Voorlopig programma

 

12.30 uur Inlooplunch, registratie en ontvangst

 

13.30 uur Welkomstwoord dagvoorzitter prof. dr. Hans van Vliet (Vrije Universiteit)

 

13.45 uur Spreker ing. Ron Tolido (Cap Gemini Ernst & Young Nederland B.V.)

 

14.10 uur Spreker prof. dr. Michiel van Genughten (lid management Philips Software, en hoogleraar TUE)

 

14.30 uur Pauze

 

15.00 uur Kick off workshops

 

15.15 uur Themaworkshops

 

 

 

· Software-architectuur, dr. Jaap van der Heijden (Philips Research)

 

· Configuratie van softwarecomponenten, prof. dr. Paul Klint (Centrum voor Wiskunde en Informatica (CWI))

 

· Alignment van bedrijfsprocessen en de ondersteunende software, dr. ir. Gerard Wijers (Technische Universiteit Delft en Morgan Chambers B.V.)

 

· Kwantificering en evaluatie van kwaliteitseigenschappen van software, drs. Fred von Dewal (ING Groep)

 

 

 

16.30 uur Wijnproeverij, borrel

 

17.30 uur Einde

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hmm, interesting.

 

Ik heb me altijd afgevraagd wat Jacquard precies doet. Het lijkt op een onwijs clubje bobo's die subsidies uitdeelt aan universiteiten en grote multi-nationals, waar de onderzoekers dan lekker in hun hoekje kunnen wegduiken...

 

Ik kan het gevoel niet onderdrukken dat ze met een dergelijke symposium ideeen willen genereren (van de kleintjes, de groten, whatever) om er daarna lekker mee weg te lopen en voor projecten nav deze ideeen subsidies uit te delen aan de grote jongens...

 

Nils (of anderen), kan jij dit ontkrachten?

 

En by the way, ik ga hier zeker heen...

 

Alef

 

Link naar reactie
Nils (of anderen), kan jij dit ontkrachten?

Nee, voor mijn gevoel heb je helemaal gelijk. En soort crêche voor intelligente en belangrijke mensen. Niet echt voor geldverdieners.

 

Het lijkt me overigens wél de moeite waard om lekker rond te hangen en te luisteren ;D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Nils (of anderen), kan jij dit ontkrachten?

Nee, voor mijn gevoel heb je helemaal gelijk. En soort crêche voor intelligente en belangrijke mensen. Niet echt voor geldverdieners.

 

Het lijkt me overigens wél de moeite waard om lekker rond te hangen en te luisteren ;D

 

Ja, ik ga er ook zeker even heen. Dit is typisch iets voor ons. Wel een beetje oppassen dat we de bobo's geen ideeen aan de hand doen natuurlijk :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.