Als je jarenlang bezig bent met het succesvol laten worden van je projecten, kan je soms wel een beetje inspiratie gebruiken om met hernieuwde moed aan de gang te gaan.
Dit is een topic bedoeld om je deze inspiratie te geven.
Plaats hier links naar content op het internet die jou inspiratie geven (discussieer hier liever niet). Ik haal mijn inspiratie vaak uit nieuwe uitvindingen. Mijn eerste post is een voorbeeld hiervan:
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
XiaoDi
Hoi,
Als je jarenlang bezig bent met het succesvol laten worden van je projecten, kan je soms wel een beetje inspiratie gebruiken om met hernieuwde moed aan de gang te gaan.
Dit is een topic bedoeld om je deze inspiratie te geven.
Plaats hier links naar content op het internet die jou inspiratie geven (discussieer hier liever niet). Ik haal mijn inspiratie vaak uit nieuwe uitvindingen. Mijn eerste post is een voorbeeld hiervan:
Nathan Myhrvold: Could this laser zap malaria?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26667-inspiratiedraadje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag