• 0

Spullen bestellen vanuit China via een webshop.

Goedemiddag/avond

 

Ik ben al voor een redelijk lange tijd golfer, en nu wil ik zelf golfballen uit China importeren. Dit wil ik gaan doen op de volgende manier, alleen ik weet dus niet of dit mogelijk is.

 

- Ik wil deze golfballen bestellen via www.golfshop.com.tw

 

Alleen de vraag is nu hoe krijg ik deze golfballen bij mij thuis? En hoe zit het met Transportkosten/Invoerrechten/BTW.

 

De prijzen zijn namelijk ook in JPY, kan dit dan wel? (Of zijn deze prijzen niet in JPY)

 

Stel een pak golfballen 469 JPY, is 4 EUR. Wat kost het dan uiteindelijk om 100 pakjes thuis te krijgen?

 

Mvg, Bob

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 1

Dag Bob,

 

 

Als je wilt kan ik ook wel even voor je kijken wat ze in China doen de golfballen. HIer op de beurs is er genoeg aanbod.

In ieder geval om de totale kosten te berekenen zoals transport en invoer moet je wel wat meer gegevens verstrekken dan alleen " ik wil golfballen kopen, hoeveel kost me dat?"

afmetingen en gewicht bijvoorbeeld.

 

En ik moet XiaoDi gelijk geven ik zie ook alleen maar Taiwan dollar op de site.

edit. oeps je hebt het al gezien ;)

 

 

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
  • 0

Dat zou ik erg fijn vinden! Als u links of websites heeft dan zou ik dit ook erg op prijs stellen.

 

Ik ben overigens nog echt een beginner, en ik stel het zeer op prijs dat u mij zo goed helpt.

Ik neem aan dat deze informatie gewoon aan te vragen is bij de verkoper van de producten?

 

De nieuwe koers heeft wel erg veel verandering aangebracht in de prijzen, eerst was een doos met 12 nike golfballen:

 

JPY: 550 in EUR 4,69

 

nu is het dus

 

TWD: 550 in EUR 11,76

 

Toch wil ik ermee doorgaan

 

Groetjes, Bob

 

Link naar reactie
  • 0

Ach iedereen moet ergens beginnen.

 

Afmetingen en gewicht bepalen het transport. Als je de verkoper vraagt naar het CBM per carton zal hij je vertellen wat de afmetingen zijn en wat de aantallen zijn per carton. Meestal koop je in China per doos.

 

En tsja, je doet weinig aan de koersschommelingen en het word nog erger, China gaat de yuan binnenkort opwaarderen dus dan word het weer een stukje duurder. Iedereen in China krijgt nu rush orders voor de kiezen.

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
  • 0

Ja dat is waar...

 

Probeer je hiermee te zeggen dat ik snel moet gaan kopen?

Ik heb ondertussen nog een site gevonden:

 

- http://www.k7go.com

 

Dit is volgens mij wel een Chinese site, en de bedragen zijn weer in JPY! (wel zijn de bedragen overdreven laag)

Lijkt jou/jullie dit een betrouwbare site?

 

En nog een site:

 

-http://www.progolf.cn

 

Deze lijkt ietsje betrouwbaarder dan de eerste, ook de prijzen zijn net ietsje hoger!

 

Groetjes, Bob

 

Link naar reactie
  • 0
en de bedragen zijn weer in JPY! (wel zijn de bedragen overdreven laag)

 

Wat heb jij toch met die Japanse Yen... Bij deze beide sites zijn de prijzen in Chinese yuan ;)

 

Je hebt al twee aanbiedingen voor hulp, dus ik zal verder niet kijken.

Link naar reactie
  • 0

China gaat de yuan binnenkort opwaarderen

 

Zou je Chinese/Buitenlandse bronnen hier voor willen geven?

 

Dit zou een behoorlijke impact op mij hebben namelijk ... De ontzettend lage eurokoers heeft dit nu al. Ik moet er niet aan denken dat de Chinese yuan nu ook nog opgewaardeerd wordt.

Link naar reactie
  • 0

Voorals nog zijn het harde speculatie. Mijn excuses als ik het als een feit heb gepresenteerd.

Maar de druk van Obama met zijn " currency manipulator" is wel toegenomen. En de beurs en het bedrijfsleven houden er rekening mee.

Beijing kennende zal het om een paar procenten gaan dus drastische gevolgen zal het niet hebben.

 

ik denk als je" rmb appreciation 2010? googlet een deel van heel de discussie meekrijgt en beursanalisten kan volgen

 

 

 

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
  • 0

Excusses hiervoor!

en de bedragen zijn weer in JPY! (wel zijn de bedragen overdreven laag)

 

Wat heb jij toch met die Japanse Yen... Bij deze beide sites zijn de prijzen in Chinese yuan ;)

 

Je hebt al twee aanbiedingen voor hulp, dus ik zal verder niet kijken.

Link naar reactie
  • 0

Nog even als toevoeging,

 

Nike maakt hun golfballen niet zelf! Deze worden gewoon in een fabriek geaakt, die golfballen produceert.

 

Power Distance ballen worden in China gemaakt.

 

Nike one ballen worden in Japan gemaakt.

 

Groetjes, Bob

Link naar reactie
  • 0

Oh

 

Maar foreign brand is in China over het algemeen duurder. De Ipod word ook in China gemaakt maar is hier net zo duur danwel duurder dan in europa/usa.

Same same but different is natuurlijk wel een stuk goedkoper als je begrijpt wat ik bedoel.

 

titleist pro v one 340 rmb 24 sets/ctn 0.0112cbm 16,8kg/ctn

titleist xnt 190 rmb

beide bij afname van 100 sets aldus de dame via QQ (http://www.k7go.com/golf.Html)

 

titleist pro v one 360 rmb

titleist xnt 208 rmb

100 sets ook via QQ (progolf.cn)

 

Beide beweren de original te hebben. En mijn staffmensen hebben een beter gevoel bij de eerste k7go omdat die veel sneller zijn met het verstrekken van de juiste gegevens.

 

mvg

Lee

 

 

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
  • 1

Hallo,

 

 

 

 

ik heb even wat onderzoek gedaan en waarom neem je niet gewoon contact op met een van deze fabrieken?

 

http://www.made-in-china.com/productdirectory.do?action=hunt&code=EEnxEJQbMJmm&order=0&style=b&page=1&memberLevel=&asFlag=&comProvince=nolimit&propertyValues=3122100000_145884&from=hunt&word=golf+ball&mode=and&comName=&comCode=&subCode=&size=30&viewType=1&toTradeMarkets=&sizeHasChanged=0

 

dan kun je zelf een leverancier kiezen en dan doe je 1e een proef levering en als dat goedloopt een grotere order? Neem gewoon contact met ze op en vraag wat er mogelijk is.

 

Groeten robert

Link naar reactie
  • 0

He

 

Ik heb nu naar ongeveer 3 leveranciers in China een mailtje gestuurd, het is in China nu ongeveer 23:31 dus ik verwacht nog even geen mailtje terug! Ik denk dat ik morgenochtend of Vannacht nog eventjes moet kijken.

 

Groetjes, Bob

Link naar reactie
  • 1

Het is nu 1:18 hier in China.

 

Hoe dan ook veel succes met de drie leveranciers.

Het is me nu wel niet duidelijk of je de "Brands" zoekt of gewoon golfballen.

Als het golfballen is dan is het makkelijk te verkrijgen en spotgoedkoop.

Als je de brands zoekt dan moet je voorzichtig te werk gaan. Iedereen die ooit een fake market (come my friend i give u best price) heeft bezocht in China weet dat het in zeer grote getallen te verkrijgen is. En van het lijstje dat dhr Knoppersen stuurde kon ik geen echte ontdekken.

God create the sky and earth, all the rest is "Made in China"

Link naar reactie
  • 0

Oke!

 

Ja, ik zal even iets beter duidelijk maken waar ik nou precies naar op zoek ben.

Ik ben op zoek naar:

 

- Orginenele Teitleist pro v1 golfballen

 

Dit zijn dus wel 'de brands'

 

Ik heb er een aantal gevonden, maar die heb ik wel in de lijst van Dhr. Knoppersen gevonden.

En volgens jou (Lee wu) waren deze nep?

 

Groetjes, Bob

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.