• 0

overeenkomst

Beste HL leden,

 

Ik heb vrijdag een telefoontje gehad van een bureau die reclame voor mijn bedrijf zou willen maken.

Na een kwartier met deze man te hebben gesproken over het hoe en wat,en deze man vertelt had dat ik aleen maar informatie toe gestuurd wilde hebben en beslist geen factuur of i.d. (Dit is natuurlijk allemaal op band opgenomen).

Wat denk je maandagmorgen een overeenkomst in de bus.

Ik s,avonds deze brief per fax met de vermelding Ik wil deze hierbij ongedaan maken.Ik heb gevraagd om informatie en niet om een overeenkomst.

Wat denk je deze man belt mij natuurlijk vanmorgen om 8.00uur al op.

Hij was flink op zijn tenen getrapt en noemde mij ook een oplichter zou mij ook op internet zwart maken etc.(Dit staat natuurlijk niet op band).Ik heb me gewoon netjes gehouden alhoewel ik zeeeer boos was.

 

Mijn vraag is: zolang ik deze overeenkomst niet teken is dit toch niet rechtsgeldig?

Zou ik deze man een aangetekende brief moeten sturen?

Zou ik deze man een mail moeten sturen?

 

Zou graag wat advies willen.

 

Mijn medeleven aan de Familie Fred Wiersma.

 

Groetjes Leon.

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zoek even op "steunpunt acquisitiefraude" met de zoekfunctie rechtsboven. Dan vindt je via de links tal van bedrijven die zich schuldig maken aan dergelijke praktijken. Je kan natuurlijk ook de naam van de partij zelf invoeren.

 

Een overeenkomst komt alleen tot stand door aanbod en aanvaarding. Zolang jezelf nergens voor getekend hebt of toezeggingen hebt gedaan dan kan de wederpartij je ook niet binden.

 

 

 

 

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.